Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2016 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2016 ROKU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg i ulic powiatowych mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco - w ilości 100 kg/m2 t.j. w warstwie o grubości 4 cm w 2015 roku z podziałem na 2 części wg szacowanych zakresów wyszczególnionych poniżej: CZĘŚĆ I - ulice powiatowe miasto Koło, drogi pozamiejskie na terenie gminy Koło i Kościelec Lp. Wyszczególnienie robót Ilość 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 - 1 400,00 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10 m2 - 100,00 m2 3) Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 100,00 t 4) Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania powyżej 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 300,00 t CZĘŚĆ II - ulice powiatowe miejskie: Kłodawa, Przedecz, Dąbie, drogi pozamiejskie na terenie gminy Kłodawa, Przedecz, Dąbie, Grzegorzew, Chodów, Olszówka, Osiek Mały, Babiak Lp. Wyszczególnienie robót Ilość 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 -1 100,00 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st. II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10m2 - 100,00 m2 3) Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 180,00 t 4) Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st. II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni - 300,00 t Zamawiający dopuszcza do zmiany w ilości poszczególnych asortymentów robót w obrębie danej części zamówienia. 2. Zakres robót remontowych obejmuje - dotyczy każdej z części : Oznakowanie i organizację ruchu podczas prowadzenia robót: Wykonawca staraniem własnym i na własny koszt wykona, zaopiniuje, zatwierdzi i przedłoży Zamawiającemu projekt organizacji ruchu przed realizacją robót. Obowiązkiem wykonawcy robót jest oznakowanie miejsca robót i organizacji ruchu wg zatwierdzonego projektu oznakowania 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia - dotyczy każdej z części: 1) Podział zamówienia na części ma na celu równoczesne wykonywanie robót w obrębie każdego z zadań przez niezależne brygady robocze oraz przy użyciu zaplecza sprzętowego wymienionego w rozdziale XII.3. pkt 3 odrębnego dla każdej z części (nie dotyczy wytwórni mas bitumicznych i zaplecza laboratoryjnego). 2) Część I - remont będzie dotyczył w pierwszej kolejności ulic miasta: Koła oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego odrębnym zleceniem po zakończeniu robót w Kole. 3) Część II - remont będzie dotyczył ulic miast: Kłodawa, Przedecz i Dąbie w podanej kolejności oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego odrębnym zleceniem po zakończeniu robót w wymienionych miastach. 4) Szczegółowy zakres robót (lokalizacja i powierzchnia miejsca przewidzianego do remontu) dla danego odcinka drogi/ulicy zostanie określona bezpośrednio podczas prowadzonych robót przez pracownika PZD. 5) Przy kalkulacji ceny jednostkowej należy zakładać, że przy grubości ubytku nawierzchni powyżej 4 cm, wykonawca uzupełni różnicę grubości własnym klińcem, 6) Emulsją kationową należy smarować szczotką ryżową (nie skrapiać): - całą powierzchnię spodnią ubytku, - krawędzie boczne ubytku, - łączenie z dotychczasowa nawierzchnią po wypełnieniu ubytku na szerokości 10 cm 4. Stwierdzenie uchybień technologicznych spowoduje potracenie 10% wartości robót wykonanych na danej ulicy/drodze. 5. Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy 6. Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po przedłożeniu projektu umowy o podwykonawstwie i zaakceptowaniu jej treści przez Zamawiającego. Projekt umowy z podwykonawcą musi uwzględniać informacje zgodne z wytycznymi zawartymi w art. 143d ustawy Pzp. Zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy powinien być wskazany w formularzu ofertowym. . 7. Przedmiot zamówienia opisują ponadto: - Projekt umowy- załącznik nr 4 do siwz - Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do siwz - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach