Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2013 ROKU

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Toruńska 200
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610576 , fax. 063 2610576
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Toruńska 200 200
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610576, fax. 063 2610576
    REGON: 31102298900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH DRÓG POWIATOWYCH MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI NA GORĄCO W 2013 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Remontu cząstkowego nawierzchni bitumiczno- asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi - w ilości 100 kg/m2 t.j. grubość warstwy 4 cm w ilości: Lp. Wyszczególnienie robót Ilość 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st.II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni 0-10m2 4800,00 m2 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi st.II z ręcznym obcinaniem krawędzi i smarowanie emulsją kationową o powierzchni powyżej 10m2 300,00 m2 3 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st.II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 100 m2 - 500 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 100,00 t 4 Wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi st.II z rozściełacza o powierzchni wyrównania 500 m2 - 1000 m2 ze spryskaniem emulsją kationową 0,5 kg/m2 po oczyszczeniu nawierzchni 170,00 t 2. Zakres robót remontowych obejmuje : Oznakowanie i organizację ruchu podczas prowadzenia robót Wykonawca staraniem własnym i na własny koszt wykona, zaopiniuje, zatwierdzi i przedłoży Zamawiającemu projekt organizacji ruchu przed realizacją robót. Obowiązkiem wykonawcy robót jest oznakowanie miejsca robót i organizacji ruchu wg zatwierdzonego projektu oznakowania. 3. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Remont będzie dotyczył miast: Koło, Kłodawa, Przedecz, Dąbie w podanej kolejności oraz odcinków dróg zamiejskich, wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu robót w Kole. 2) Szczegółowy zakres robót (lokalizacja i powierzchnia miejsca przewidzianego do remontu) dla danego odcinka ulicy zostanie określona bezpośrednio podczas prowadzonych robót przez pracownika PZD. 3 Zamawiający dopuszcza możliwość frezowania nawierzchni- urobek-(frezy) podlegają zwiezieniu na plac PZD. 4 Przy kalkulacji ceny jednostkowej należy zakładać, że przy grubości ubytku nawierzchni powyżej 4cm, wykonawca uzupełni różnicę grubości własnym klińcem, 5 Emulsją kationową należy smarować szczotką ryżową (nie skrapiać): - całą powierzchnię spodnią ubytku, - krawędzie boczne ubytku, - łączenie z dotychczasowa nawierzchnią po wypełnieniu ubytku na szer. 10cm. Stwierdzenie uchybień technologicznych spowoduje potracenie 10% wartości wykonanych robót na danej ulicy 6 Oferent zobowiązany jest, do dokonania wizji w terenie oraz uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 7 Powierzenie przez Wykonawcę wykonania zamówienia w części lub w całości podwykonawcom, jest możliwe po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach