Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku położonego w Serocku przy ul. Pułtuskiej 19

Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, ul. Nasielska 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 782 75 73 , fax. 22 782 75 73
  • Data zamieszczenia: 2014-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Nasielska 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 22 782 75 73, fax. 22 782 75 73
    REGON: 14209678300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgzgk.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku położonego w Serocku przy ul. Pułtuskiej 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie remontu 3 lokali oraz kominów w budynku położonym w Serocku przy ul. Pułtuskiej 19. W zakres prac wchodzi: Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w przedmiarze robót, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne parametrami technicznymi z dokumentacją. W trakcie realizacji zamówienia oraz podczas jego odbioru do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. Rozpoczęcie i zakończenie robót w terminach uzgodnionych w umowie. 2. Wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskanie i dostawa na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących terminowe wykonanie robót. 4. Zapewnienie materiałów budowlanych spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrona mienia i przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. i sanitarnych. 6. Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Zapewnienie podczas wykonywania przedmiotu zamówienia należytego porządku w miejscu objętym pracami budowlanymi i bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zapewnienie kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe - zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 z póź. zm.). Wykonawca traktuje obowiązki w/w kierownika jako własne i odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9. Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - na podstawie art. 21a ustawy z dnia 27 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 z póź. zm.) oraz nadzór nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 10. Poniesienie kosztów zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. 11. Załatwienie spraw formalnych z dostawcami mediów i zamontowanie na własny koszt dla potrzeb budowy liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenie kosztów zużycia tych mediów. 12. Dopełnienie wszelkich formalności i poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego przy drogach publicznych jeżeli będzie taka konieczność. 13. Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych. 14. Zabezpieczenie miejsca wykonywania przedmiotu umowy przed wejściem osób niepowołanych i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa prac celem ochrony osób trzecich przed stratami na zdrowiu i życiu. 15. Zabezpieczenie przed zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia w skutek prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód wobec osób trzecich związanych z realizacją zadania. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 17. Informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i branie udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych, itp. 18. Zgłaszanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, konstrukcyjne, itp. 19. Przedstawienie na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych, itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 20. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy. 21. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenie do niej kompletu certyfikatów i aprobat technicznych materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Użyte w dokumentacji przedmiarowej robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, - poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgzgk.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach