Przetargi.pl
Wykonanie remontu Al. Jana Pawła II i Wojska Polskiego w Wągrowcu

Burmistrz Miasta Wągrowca ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2621522, 2680320 , fax. 067 2620325
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Wągrowca
    ul. Kościuszki 15A 15A
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2621522, 2680320, fax. 067 2620325
    REGON: 00052659300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu Al. Jana Pawła II i Wojska Polskiego w Wągrowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania należy wykonać: - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - oczyszczenie nawierzchni po frezowaniu, - ułożenie siatki antyspękaniowej, - ułożenie ścieku z kostki betonowej, - wyrównanie podbudowy masą bitumiczną, - ułożenie warstwy wiążącej z masy bitumicznej, - ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej SMA, - regulacja urządzeń, - oznakowanie pionowe i poziome, - zatrudnienie kierownika budowy, - zapewnienie obsługi geodezyjnej, - konieczne badania techniczne, - inwentaryzację geodezyjną po zakończeniu robót (min. 3 egz.), - dokumentację i inwentaryzację powykonawczą (min. 2 egz.). Na opis przedmiotu zamówienia składają się również: dokumentacja budowlano - wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Część VI SIWZ) oraz wzór umowy (Część III SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000zł należy wnieść do dnia 1 września 2009r. do godz. 9,30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo o zamówieniach publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust., - spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie w zakresie i stopniu trudności podobnym do przedmiotu zamówienia (tj, frezowanie nawierzchni dróg o profilu ulicznym wraz z ułożeniem nowej na min. powierzchni 2000m2. - udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji, - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności o minimalnej sumie ubezpieczenia 500.000zł, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w nie mniejszej wysokości niż 500.000,00zł, Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza ofertowy złożonego na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca załączy niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, złożone na druku wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz części zamówienia (o ile wystąpi), które zostaną powierzone podwykonawcom wg. wzory stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 8) Wykaz wg. załącznika nr 5 do SIWZ wykonanych z należytą starannością robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających obmiar wykonanych robót, oraz że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 9) Informację banku prowadzącego podstawowy rachunek bankowy Wykonawcy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 10) Polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dodatkowo: 11) Oświadczenie Wykonawcy o terminie realizacji przedmiotu zamówienia, 12) Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji. 13) Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wagrowiec.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach