Przetargi.pl
Wykonanie remontowych robót budowlanych na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/140/2015

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontowych robót budowlanych na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/140/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontowych robót budowlanych na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku 2. Zamówienie obejmuje: - wykonanie remontu elewacji budynku tlenowni, - wykonanie malowania ścian i dachu budynku garażu - wykonanie remontu elewacji budynku portierni, - wykonanie remontu czerpni terenowych, - wykonanie wiaty rowerowej, - wykonanie malowania ściany budynku odpadów medycznych i naprawa obróbki blacharskiej. Wykonawca zrealizuje kompleksowo przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w opisie zakresu robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, oraz normami i wiedzą techniczną. Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami realizacyjnymi zadania i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Ze względu na ryczałtową formę wynagrodzenia załączone przedmiary nie stanowią podstawy do rozliczenia robót objętych zamówieniem. Pełnią one jedynie funkcję informacyjną i uzupełniającą opis zamówienia. 1) Opis budynków Budynek tlenowni: wysokość budynku: 2,95,m, wymiary w planie 10 m x 2,80 m, Budynek garażu: wysokość budynku: 6 m, wymiary w planie 15 m x 15 m, Portiernia: wysokość budynku: 4 m, wymiary w planie 10,61 m x 6,80 m, 2) Zakres prac (kolorystyka elewacji oraz innych elementów do uzgodnienia z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru) I) Budynek Tlenowni (uzupełnieniem opisu jest przedmiar dla budynku Tlenowni) - ustawienie i rozbiórkę rusztowań, - przygotowania stanowiska roboczego, - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, okładzin, podokienników i innych elementów elewacyjnych przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem w trakcie wykonywania robot ociepleniowych, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej, rur spustowych, przewodów i włączników instalacji oświetleniowej, starych obróbek blacharskich, - wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich, - wykonanie i montaż nowych parapetów zewnętrznych, - montaż ocieplenia - płyty styropianowe podstawowe parametry grubość 10 cm, łączenie płyt na felc, płyt EPS 70, maksymalny współczynnik przewodzenia ciepła 0,040 W/(m*k), płyty styropianowe mocowane na klej i kołki, - na ułożonej warstwie ocieplenia ułożenie warstwy siatki w kleju, - przygotowanie powierzchni ocieplenia przez przetarcie, oczyszczenie do ułożenia wyprawy tynkarskiej, - ułożenie wyprawy tynkarskiej sylikonowej lub sylikonowo-sylikatowej, na ścianie frontowej wyprawa z marmolitu na całej ścianie, na pozostałych ścianach cokół z marmolitu, cokół od poziomu terenu do poziomie do około 0,5m od powierzchni terenu, wyprawa barwiona w masie, - montaż zdemontowanych rur spustowych i instalacji odgromowej, zamontowanie nowego osprzętu elektrycznego i nowych opraw oświetleniowych, - przygotowanie powierzchni drzwi i ram okien do malowania przez oczyszczenie i zdrapanie łuszczącej się farby, - malowanie powierzchni drzwi i ram okien farbą olejną (malowanie w dwóch warstwach), - przygotowanie, wyrównanie i pomalowanie powierzchni okapu dachu nad drzwiami wejściowymi (dach z płyt betonowych). - uporządkowanie terenu wykonywania prac (w tym usunięcie pozostałości, resztek i odpadów materiałów zgodnie z zaleceniami producenta). - likwidację stanowiska roboczego Roboty należy wykonać przy spełnieniu wymagań producenta systemu, dotyczących dopuszczalnych warunków atmosferycznych (temperatura +5 oC do +25 oC, brak opadów, silnego nasłonecznienia, wysokiej wilgotności powietrza). II) Budynek garażu (uzupełnieniem opisu jest przedmiar dla budynku garażu) - ustawienie i rozbiórkę rusztowań, - przygotowania stanowiska roboczego, Ściany blaszane i dach - przygotowanie powierzchni ścian, dachu i drzwi przez oczyszczenie, zdrapanie łuszczącej się farby, w przypadku drzwi przygotowanie drzwi obejmuje dwie strony: zewnętrzną i wewnętrzną - malowanie ścian, dachu i drzwi farbą do elementów metalowych, zaproponowana farba przez Wykonawcę musi być posiadać w karcie technicznej producenta informację, że jest przeznaczona do malowania powierzchni ocynkowanych, pozostałe wymagania z karty technicznej producenta dla farby: gęstość nie większa niż 1, 35 g/cm3, malowanie w dwóch warstwach, w przypadku drzwi malowanie obejmuje dwie strony: zewnętrzną i wewnętrzną, Ściany murowane garażu - przygotowanie powierzchni ścian przez oczyszczenie i zagruntowanie - malowanie ścian farbą sylikonowa lub sylikonowo-sylikatową Ściany murowane części dobudowanej do blaszanego garażu - montaż ocieplenia - płyty styropianowe podstawowe parametry grubość 10 cm, łączenie płyt na felc, maksymalny współczynnik przewodzenia ciepła 0,040 W/(m*k), płyty styropianowe mocowane na klej i kołki, - na ułożonej warstwie ocieplenia ułożenie warstwy siatki w kleju, - przygotowanie powierzchni ocieplenia przez przetarcie, oczyszczenie do ułożenia wyprawy tynkarskiej, - ułożenie wyprawy tynkarskiej sylikonowej lub sylikonowo-sylikatowej, wyprawa barwiona w masie, cokół z marmolitu, cokół od poziomu terenu do poziomie do około 0,5m od powierzchni terenu, - wyrównanie i przygotowanie powierzchni kominów do malowania farbą sylikonowa lub sylikonowo- sylikatową - wymiana obróbki blacharskiej, obróbka z blachy ocynkowanej - wymiana rynny i rury spustowej, rynna i rura ocynkowana - uporządkowanie terenu wykonywania prac (w tym usunięcie pozostałości, resztek i odpadów materiałów zgodnie z zaleceniami producenta). Roboty należy wykonać przy spełnieniu wymagań producenta systemu, dotyczących dopuszczalnych warunków atmosferycznych (temperatura +5 oC do +25 oC, brak opadów, silnego nasłonecznienia, wysokiej wilgotności powietrza). III) Budynek portierni (uzupełnieniem opisu jest przedmiar dla budynku portierni) - przygotowanie stanowiska roboczego, - demontaż istniejącej instalacji odgromowej i rur spustowych, - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, okładzin, podokienników i innych elementów elewacyjnych przed zanieczyszczeniem i uszkodzeniem w trakcie wykonywania robot, - umycie, wyczyszczenie i zabezpieczenie przez zabrudzeniem kamiennych powierzchni ścian (ściana wschodnia i północna) - montaż ocieplenia ściana zachodnia - płyty styropianowe podstawowe parametry grubość 10 cm, łączenie płyt na felc, maksymalny współczynnik przewodzenia ciepła 0,040 W/(m*k), płyty styropianowe mocowane na klej i kołki, - na ułożonej warstwie ocieplenia ułożenie warstwy siatki w kleju, - przygotowanie powierzchni ocieplenia przez przetarcie, oczyszczenie do ułożenia wyprawy tynkarskiej, - ułożenie wyprawy tynkarskiej sylikonowej lub sylikonowo-sylikatowej, wyprawa barwiona w masie, cokół z marmolitu, cokół od poziomu terenu do poziomie do około 0,5m od powierzchni terenu, - ponowny montaż zdemontowanej instalacji odgromowej i rur spustowych, - uporządkowanie terenu wykonywania prac (w tym usunięcie pozostałości, resztek i odpadów materiałów zgodnie z zaleceniami producenta). IV) Wiata rowerowa ( uzupełnieniem opisu jest przedmiar robót dla wiaty rowerowej) - przygotowanie stanowiska roboczego, - długość wiaty minimum 25 m, szerokość 2 m - konstrukcja wiaty z kształtowników stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo, konstrukcja przymocowana do podłoża, przed wykonaniem i montażem konstrukcji wykonawca przedstawi do akceptacji rysunek warsztatowy podpisany przez osobę z uprawnieniami budowlanymi do projektowania, - przykrycie wiaty z blachy trapezowej powlekanej (maksymalna wysokość trapezu 10 mm), - powierzchnia pod wiatą utwardzona z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, grubość kostki min. 6 cm, kolor kostki szary, kostka ograniczona obrzeżem betonowym ustawionym na ławie betonowej, - montaż stojaków na rowery w kształcie litery u, wykonane z rury okrągłej grubość rury min. 6 cm, malowanej i ocynkowanej, ilość stojaków min 30 szt., poglądowy widok stojaka na poniższym zdjęciu. - uporządkowanie terenu wykonywania prac (w tym usunięcie pozostałości, resztek i odpadów materiałów zgodnie z zaleceniami producenta). V) Czerpnie terenowe ( uzupełnieniem opisu jest przedmiar robót dla czerpni terenowych) - ustawienie i rozbiórkę rusztowań, Zamawiający dopuszcza również wykonywanie prac z podnośników, - przygotowania stanowiska roboczego, - przygotowanie powierzchni betonowych przez oczyszczenie, obstukanie, wyrównanie zaprawą niskoskurczową, przytarcie powierzchni na gładko, zagruntowanie i pomalowanie farbą sylikonowa lub sylikonowo-sylikatową, - przygotowanie powierzchni metalowych przez oczyszczenie z rdzy i resztek starej farby, dwukrotne pomalowanie farbą do metalu, - w jednej czerpnii wymiana kratek wentylacyjnych - 6 szt.o łącznej powierzchni 1,5 m2, nowe kratki z blachy ocynkowanej malowanej proszkowo. - uporządkowanie terenu wykonywania prac (w tym usunięcie pozostałości, resztek i odpadów materiałów zgodnie z zaleceniami producenta). Roboty należy wykonać przy spełnieniu wymagań producenta systemu, dotyczących dopuszczalnych warunków atmosferycznych (temperatura +5 oC do +25 oC, brak opadów, silnego nasłonecznienia, wysokiej wilgotności powietrza). VI) Budynek odpadów medycznych - przygotowanie stanowiska roboczego, - przygotowanie powierzchni tynku cienkowarstwowego do malowania przez oczyszczenie, usunięcie istniejących zabrudzeń (ściana północna), - zagruntowanie i malowanie oczyszczonej powierzchni tynku farbą sylikonowa lub sylikonowo sylikatową - wymiana uszkodzonej obróbki blacharskiej (istniejąca obróbka z blachy powlekanej) i paneli podbitki, - uporządkowanie terenu wykonywania prac (w tym usunięcie pozostałości, resztek i odpadów materiałów zgodnie z zaleceniami producenta). Roboty należy wykonać przy spełnieniu wymagań producenta systemu, dotyczących dopuszczalnych warunków atmosferycznych (temperatura +5 oC do +25 oC, brak opadów, silnego nasłonecznienia, wysokiej wilgotności powietrza). 3. Odbiory Wykonywane lub wykonane roboty będą polegać następującym etapom odbioru, dokonywanych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, komisję powołaną przez Zamawiającego w obecności i przy udziale Wykonawcy: Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu Do podstawowych obowiązków wykonawcy należy zgłaszanie do odbioru roboty ulegające zakryciu lub roboty zanikające. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonywany przez inspektora nadzoru w obecności wykonawcy w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek bez hamownia ogólnego postępu robót. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie. Wykonawca będzie zgłaszał roboty zanikające i ulegające zakryciu w dzienniku robót. Inspektor wpisem do dziennika robót będzie potwierdzał obiór. Odbiór częściowy robót Odbiór częściowy może zostać przeprowadzony po zakończeniu wszelkich robót objętych specyfikacją dla danego etapu robót, którego dotyczy. W niniejszej specyfikacji podaje się główne czynności, które w związku z odbiorem należą do Wykonawcy: - wpis do dziennika robót o zakończeniu robót danego etapu i gotowości do odbioru, Odbiór będzie przeprowadzony komisyjnie przez Inspektora nadzoru, przedstawicieli Inwestora w obecności i udziale Wykonawcy. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu trzech dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Inwestora. Potwierdzeniem odbioru danego etapu będzie protokół odbioru podpisany przez Inspektora nadzoru, przedstawiciel Inwestora i Wykonawcę. Odbiór końcowy robót Odbiór końcowy robót zostanie przeprowadzony na warunkach ustalonych w umowie na wykonanie zamówienia publicznego. W niniejszym opisie podaje się główne czynności, które w związku z odbiorem należą do Wykonawcy: - pisemne zawiadomienie o zakończeniu robót dla wszystkich etapów, - przygotowanie i dostarczenie dokumentów potwierdzających właściwości i jakość wbudowanych materiałów, - dziennik robót z zapisem przebiegu robót, - przygotowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej (w wersji papierowej w 2 egz.). Dokumentacja powinna zawierać część opisową, rysunkową, a także protokoły z przeprowadzonych badań pomiarów i badań. Odbiór będzie przeprowadzony komisyjnie przez Inspektora nadzoru, przedstawicieli Inwestora w obecności i udziale Wykonawcy. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu pięciu dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia przez Inwestora. Poszczególne roboty mogą być odebrane, jeżeli wszystkie roboty zostały wykonane zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia, wiedzą techniczną, a także dostarczone dokumenty są kompletne i prawidłowe. Jeżeli chociażby jeden wynik był negatywny roboty nie mogą być odebrane. Podstawowe wymagania dotyczące Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompleksowe kierownictwo, siłę roboczą, materiał, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad i usterek. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami ppoż i bhp i obowiązującymi normami i przepisami, w szczególności Prawem budowlanym. 3. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z: obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, wytycznymi i instrukcjami producentów stosowanych wyrobów, poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia okresu wykonywania tych prac, które spowodują ograniczenie lub wstrzymanie funkcjonowania budynków szpitala. 5. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń na czas wykonywania prac. Zamawiający udostępni miejsce poboru wody oraz energii elektrycznej w pobliżu prowadzonych prac. 6. Wykonawca będzie prowadził dziennik robót, który będzie dokumentował zakres i rodzaj prowadzonych prac. Wpisy w dzienniku robót będą prowadzone przez kierownika robót oraz Inspektora nadzoru. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robot, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi. Płatności Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Wartość robót należy określić na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego Opisu przedmiotu zamówienia, informacyjnych przedmiarów oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. Koszty wszystkich robót nie ujętych w ww. dokumentach, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe lub ograniczałoby funkcjonalności w zakresie umożliwiającym wykorzystanie budynków należy uwzględnić w ofercie. Koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych i towarzyszących, uwzględnić w kosztach pozostałych robót wymienionych w kosztorysie ofertowym. Protokół odbioru będzie obejmował kompleksowe wykonanie robót. Zamawiający nie dopuszcza oddzielnego rozliczenia poszczególnych robót. Termin płatności 30 dni. Szczegółowe zasady płatności według wytycznych uzgodnionych w umowie. Gwarancja: Min.36 miesięcy od odbioru końcowego robót dla wszystkich zadań oraz na zastosowane materiały i urządzenia (parametr oceniany). Wykonawca powinien przy odbiorze końcowym przedstawić szczegółowy opis warunków gwarancji, dostarczyć karty gwarancyjne. Wykonawca powinien jednoznacznie określić sposób powiadamiania o awarii. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterkę w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający przewiduje zebranie Wykonawców, które odbędzie się 11.12. 2015 roku o godz. 14:00 w Dziale Technicznym (budynek N).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 1 045,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie Nr rachunku 29 1130 1017 0020 1470 1520 0004, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu - DZP/140/2015 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie, nie później niż w dniu podpisania umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie Nr rachunku 29 1130 1017 0020 1470 1520 0004 z podaniem w tytule wpłaty zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy sprawy numer (DZP/140/2015) 5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu, projekt dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych najpóźniej dzień przed planowanym terminem podpisania umowy w celu zaakceptowania przez Zamawiającego. 6. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 7. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1i 2 ustawy PZP. 8. Część zabezpieczenia (70%) wygaśnie/zostanie zwrócona nie wcześniej niż w 30-stym dniu od dnia wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. Pozostała część zabezpieczenia (30%) wygaśnie zostanie zwrócona nie wcześniej niż w 15-stym po upływie okresu rękojmi za wady. 9. Zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana. 10. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunków, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach