Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2010 r. z podziałem na 3 Zadania

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6221010 , fax. 012 6371063
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    ul. Włościańska 4 4
    30-138 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6221010, fax. 012 6371063
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2010 r. z podziałem na 3 Zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest awaryjne wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych powiatu krakowskiego w 2010 r. z podziałem na 3 Zadania, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych - zał. nr 1 specyfikacji. Zadanie nr 1 - obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Igołomia-Wawrzeńczyce, Kocmyrzów-Luborzyca, Słomniki, Iwanowice, Michałowice, Zielonki, Zadanie nr 2 - obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Krzeszowice, Skała, Przeginia-Jerzmanowice, Wielka Wieś, Zielonki, Iwanowice, Sułoszowa, Zabierzów, Micha, Zadanie nr 3 - obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Świątniki Górne, Mogilany, Skawina, Czernichów, Liszki, Krzeszowice. Wykazy dróg na poszczególnych Rejonach stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres robót obejmuje: - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, przy zastosowaniu emulsji szybkorozpadowej i grysów, wbudowanych pod ciśnieniem przy użyciu zautomatyzowanego remontera drogowego, - remont nawierzchni betonem asfaltowym lub masą z recyklera, masą na zimno, - remont nawierzchni materiałem kamiennym, - naprawę przełomów, - mechaniczne frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 5,0 cm, bez odwozu ścinki na odkład.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 10000.00 PLN Zadanie Nr 2 10000.00 PLN Zadanie Nr 3 10000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj 1) wykażą się doświadczeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują Kierownikiem budowy, osobnym dla każdego Zadania, posiadającym uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) dysponują lub będą dysponować zautomatyzowanym remonterem drogowym, osobnym dla każdego Zadania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia remontera drogowego do realizacji zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000,00 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. . 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale II ust. II niniejszej specyfikacji, według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno - finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. 6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg. załączonego wzoru wraz z formularzem cenowym zał. nr 1 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1). Oświadczenie o spełnieniu, warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4). wykażą się doświadczeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, zał. nr 4. 5). Wskaże do realizacji niniejszego zamówienia kierownika budowy którym dysponuje lub będzie dysponował, posiadającego kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami drogowymi na załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. 6). Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7) Dokumenty potwierdzające, że Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia takie jak: - uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami drogowymi. - wpis do właściwej organizacji samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o określonym w nim terminie ważności. 8). Wykaże do realizacji remonter drogowy, którym dysponuje lub będzie dysponował na załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ, 9). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia remontera drogowego do realizacji zamówienia. 9). polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10). Wypełniony Formularz Cenowy zał. nr 1 11). Wypełniony załącznik nr 7 ( podwykonawcy ) / jeżeli dotyczy /. 12). Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzone odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach