Przetargi.pl
WYKONANIE PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO DO BUDYNKU KOTŁOWNI Z WODOCIĄGU GMINNEGO

Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-311 Bedlno, Wojszyce 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 2821468 , fax. 024 2821468 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wojszycach
    Wojszyce 47
    99-311 Bedlno, woj. łódzkie
    tel. 024 2821468, fax. 024 2821468 w. 30
    REGON: 00106861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswojszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO DO BUDYNKU KOTŁOWNI Z WODOCIĄGU GMINNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza wodociągowego do budynku kotłowni poprzez włączenie do wodociągu gminnego gm. Bedlno zlokalizowanego po przeciwnej stronie drogi gminnej. Opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej (projektu budowlanego), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: doświadczenie: wykażą, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu przyłącza wodociągowego lub kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie niższej niż 50 000,- zł brutto każde oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności; potencjał kadrowy: wykażą, że dysponują (osobą) osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci (.....) wodociągowych i kanalizacyjnych, i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, stosownie do postanowień art. 44 ustawy, załączy do oferty oświadczenie o spełnieniu w/w warunków. Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9. W przypadku, o którym mowa w pkt 8, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Stosownie do postanowień art. 23 ust. 4 ustawy, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 12. Wymagania w stosunku do umowy konsorcjum: 1) wymagania w stosunku do umowy konsorcjum: - umowa konsorcjum winna obejmować wspólną realizację przez strony przedsięwzięć gospodarczych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - uczestnik konsorcjum, pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty konsorcjum, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 ustawy), 2) wymagania w stosunku do umowy spółki cywilnej: - jeżeli podpisanie umowy o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty i umowy o zamówienie publiczne wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników, albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej, - jeżeli umowa spółki została zawarta na czas oznaczony, termin jej obowiązywania musi się skończyć nie wcześniej, niż po upływie gwarancji i rękojmi, określonych odpowiednio w specyfikacji i wzorze umowy, - wspólnik spółki cywilnej, pod rygorem odrzucenia oferty jego i oferty spółki, nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty w przedmiotowym postępowaniu (art. 82 ust. 1 ustawy). 13. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/ spółki cywilne); a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; b) jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; c) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty; d) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: - 6.1.ppkt b); c); i 6.2. ppkt a); dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie; e) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 14. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych, polegających na wykonaniu przyłącza wodociągowego lub kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie niższej niż 50 000.- zł brutto każde w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według Załącznika Nr 4 do SIWZ, b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w Wykazie wykonanych robót , zostały wykonane należycie, c) dokumenty potwierdzające, że (osoba) osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci (...) wodociągowych i kanalizacyjnych (wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 4. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2) Dostarczenie dokumentów w postaci kserokopii bez potwierdzenia na każdej stronie zgodności z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli treść dokumentu znajduje się na obydwu stronach jednej karki, to wymaga się potwierdzenia zgodności z oryginałem na obydwu stronach takiej kserokopii) spowoduje wezwanie tegoż Wykonawcy do uzupełnienia niniejszych dokumentów, a w przypadku nieuzupełnienia ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a tym samym, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy, jego oferta zostanie odrzucona. Oferta nie zostanie odrzucona przez Zamawiającego, jeżeli brak potwierdzenia za zgodność z oryginałem lub podpisania dokumentów ma miejsce na stronach, na których występuje treść nieistotna dla kwestii weryfikowanych przez Zamawiającego. 3) Za prawidłowo złożony podpis osoby/ osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy uważa się: - czytelny podpis tej osoby/ osób, lub - parafka tej osoby /osób wraz z pieczątką zawierającą dane osobowe (imię i nazwisko) tej osoby/ osób. Jeżeli pieczątka przystawiona przy parafce zawiera dane osobowe więcej niż jednej osoby, to Wykonawca wykreśli z pieczątki dane osobowe osób, których parafki nie znajdują się przy pieczątce, bowiem dane osobowe podane na pieczątce powinny identyfikować osobę podpisującą się za pomocą parafki. 4) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswojszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach