Urząd Skarbowy w Zgierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2701128 , fax. 042 2701001
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zgierzu
ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 8 8
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 2701128, fax. 042 2701001
REGON: 47052014908000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbaskarbowa.lodz.pl.uszgierz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi porządkowe budynku Urzędu Skarbowego w Zgierzu, terenu wokół budynku będącego w administracji oraz utrzymanie porządku terenów zielonych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi porządkowe budynku Urzędu Skarbowego w Zgierzu, terenu wokół budynku będącego w administracji oraz utrzymanie porządku terenów zielonych. Szczegóły dotyczące zakresu świadczenia usługi zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. oraz: 1)zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej dwie usługi (umowy) o wartości minimum 200.000,00zł, których przedmiotem było utrzymanie czystości przez okres co najmniej jednego roku w budynku użyteczności publicznej* o powierzchni minimum 7.000m2 każda, *Budynek użyteczności publicznej - budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny (§3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) 2)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą złożyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:; 1)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 u. p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) lub aktualnie realizowanych usług o wartości minimum 200.000,00zł każda, których przedmiotem było utrzymanie czystości przez okres co najmniej jednego roku w budynku użyteczności publicznej o powierzchni sprzątania minimum 7.000m2, (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane W wykazie należy wymienić co najmniej dwie usługi w zakresie utrzymania czystości o ww. parametrach z podaniem nazwy (firmy) oraz adresu (siedziby) zleceniodawcy, adresu sprzątanego budynku użyteczności publicznego i jego wielkości, wartości usługi w skali roku, a także czasookresu realizacji usługi. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie (np. referencje), 6)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach zarządzanych przez Rejonu w Kutnie
Dodano: 2011-12-08 - Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko
Dodano: 2011-11-30 - Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko.
Dodano: 2010-11-24 - Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko
Dodano: 2009-11-25 - Usługa sprzatania
Dodano: 2009-07-20 - Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko.
Dodano: 2009-06-05