Przetargi.pl
Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko

Sąd Rejonowy w Radomsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-44 685-81-37 , fax. 0-44 6858177
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Radomsku
    ul. Tysiąclecia 3 3
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 0-44 685-81-37, fax. 0-44 6858177
    REGON: 00032330600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości w obiekcie Sądu Rejonowego w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 3; 97-500 Radomsko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ZESTAWIENIE POWIERZCHNI SPRZĄTANEJ W ROZBICIU NA POSZCZEGÓLNE RODZAJE PODŁOŻY 1.wykładziny dywanowe 286,4 m2 2.Posadzki PCV 1180,8 m2 3.Posadzki ceramiczne 1500,9 m2 4.Drogi, dojazdy, parkingi, chodniki, powierzchnie dojść i innych utwardz. 779,1 m2 5.Tereny zielone 4850,0 m2 RAZEM: 8597,2 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełnić opisane w tej części wymagania:1)Posiadać aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5)Wykazać wykonanie z ostatnich 3 lat usług porządkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, popartych referencjami o należytym i starannym ich wykonaniu oraz dat ich wykonania. Opis kryteriów oraz sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:kryterium cena - waga 100% ( cena proponowana w ofercie za całość zamówienia ) 2.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną wykazaną w formularzu cenowym - załącznik nr 2 oraz odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu o zmówienie publiczne. 3.Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy: Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunków musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę - załącznik nr 1 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy załącznik nr 2 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 - załącznik nr 3 4.Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu wykonawcy z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zakres usług powinien być porównywalny z zakresem co niniejsze zamówienie, usługi muszą być potwierdzone referencjami / datowanymi / o należytym i starannym świadczeniu usługi jak również dat ich wykonania - załącznik nr 4 8.Pełnomocnictwo - upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentów załączonych do niej - załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.radomsko.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach