Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
- Data zamieszczenia: 2015-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
ul. Kościuszki 32 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
REGON: 83041350900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej ul. Sikorskiego nr 871 w obrębie skrzyżowania z drogami powiatowymi ul. Kopernika i ul. Wyspiańskiego w związku z budową ścieżek rowerowych w Tarnobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wykonanie projektu dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej ul. Sikorskiego nr 871 w obrębie skrzyżowania z drogami powiatowymi ul. Kopernika i ul. Wyspiańskiego w związku z budową ścieżek rowerowych w Tarnobrzegu Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją geodezyjno - prawną umożliwiającej uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zwanej dalej ZRID w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. 2. Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Dokumentacja musi być opracowana zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129 z późniejszymi zmianami). b) Ustawą z dn. 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 687 z późniejszymi zmianami). c) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami). d) Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz.U.2012 poz. 462 z późniejszymi zmianami). e) Ustawa z 21 marca 1985 o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 260 z późniejszymi zmianami). f) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130, poz. 1389). g) Ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 styczeń 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984,1047, 1473 oraz z 2014 poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232). 3. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy 3.1.W ramach zleconej dokumentacji projektowej, należy opracować następujące stadia i elementy: a) wstępna koncepcja architektoniczna obrazująca rozwiązania funkcjonalne podlegająca zatwierdzeniu przez zamawiającego (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 1 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) b) projekt budowlany i projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach który powinien obejmować - budowę ścieżek rowerowych i ciągów pieszych w obrębie skrzyżowania zachowując ciąg komunikacyjny ścieżek rowerowych i ciagów pieszych w ul. Sikorskiego (w ilości 5 kpl. w wersji papierowej projekt budowlany, 7 kpl. w wersji papierowej projekt wykonawczy i 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) c) mapy zawierające projekt podziału działek pod projektowany pas drogowy przyjęte do zasobu geodezyjnego (w ilości 7 kpl. w wersji papierowej) wraz z uwzględnieniem w kosztorysie wykonania punktów granicznych d) projekt stałej organizacji ruchu drogowego (zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem), (w ilości 5 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) e) materiały niezbędne do uzyskania decyzji ZRID zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. nr 80, poz. 721 z późn. zm.), f) przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji ZRID g) szczegółową inwentaryzację zadrzewienia, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej) h) przedmiary robót dla wszystkich branż, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) i) kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) j) szczegółowe specyfikacje techniczne dla wszystkich branż, (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) k) kosztorys inwestorski zbiorczy uwzględniający wszystkie branże,. (w ilości 2 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) l) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ (w ilości 5 kpl. w wersji papierowej 2 kpl. w wersji elektronicznej w formacie PDF) m) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji - 1 egz. 3.2 Do Wykonawcy należy: a) Opracowanie raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagany) oraz wniosku i materiałów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko - Dz.U. Nr 199/2008 r., poz. 1227, z późn. zm.), b) Wykonanie Mapy zawierającej projekt podziału działek pod projektowany pas drogowy przyjętej do zasobów geodezyjnych, niezbędnej do uzyskania decyzji ZRID c) Sporządzenie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.) a w szczególności zgodnie z art. 11d. w/w ustawy, d) Sporządzenie operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym - jeżeli będzie wymagane. e) Uzyskanie w imieniu zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację inwestycji w tym decyzji ZRID f) Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póż. zm.), przez autorów opracowań (wszystkich branż). g) Uzyskanie aktualnej numerycznej mapy do celów projektowych w formie elektronicznej i papierowej. h) Uzyskanie w imieniu inwestora warunków technicznych budowy, przebudowy i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury technicznej, opinii, decyzji oraz innych uzgodnień wymaganych rozwiązaniami projektowymi, i) Przygotowanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich materiałów do projektowania. j) Dokonanie wizji w terenie i zapoznanie się z kopią mapy zasadniczej a tam gdzie istnieją wątpliwości sprawdzenie przy pomocy odkrywek sieci uzbrojenia podziemnego. k) Wykonawca zobowiązuje do jednorazowej aktualizacji kosztorysów na wniosek zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z póż. zm.), przez autorów opracowań (wszystkich branż). 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 6. Wykonana dokumentacja będzie branżowo wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane, podpisane przez projektantów i sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. 7. Wykonawca dołączy do projektu wykonawczego komplet kopii wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wszelkie kopie dokumentów zamieszczonych w dokumentacji projektowej będą poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. Wykonawca w opracowaniu projektowym zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień z uwzględnieniem rozporządzenia Komisji WE nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. 10. Wykonawca w terminie wskazanym przez organ wydający decyzję o pozwoleniu na budowę wniesie ewentualne poprawki, uzupełnienia czy wyjaśnienia wskazane w postanowieniu organu. Powyższe dotyczy również decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji lub innych decyzji związanych z realizacją inwestycji. 11. W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuję się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 29 , art. 30 i art. 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984,1047, 1473 oraz z 2014 poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232). W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie) , wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dopuści rozwiązania równoważne. 12. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2014 r. poz.121 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984,1047, 1473 oraz z 2014 poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania koncepcji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Ks. S. Szpetnara wraz z budową przejazdu kolejowego w Krośnie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa ul. Niepodległości od ul. Grodzkiej do ul. Czajkowskiego - odcinek od ul. Walslebena do ul. Czajkowskiego w Krośnie
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów (stabilizacja tlenowa, kompostowanie, bio-suszenie).
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja Zespołu Staromiejskiego w Krośnie - montaż słupków hydraulicznych
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wybudowanie zadania pn. Budowa miejsca do kontroli i ważenia pojazdów przy DK 4/94 w m. Przeworsk
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi łącznikowej do obwodnicy Stalowej Woli i Niska w ciągu DK77 w Nisku
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz koncepcji dla zadania: Projekt i koncepcja drogi gminnej po wschodniej stronie linii kolejowej Rzeszów - Jasło w Boguchwale
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1716R Makowisko-Bobrówka polegająca na budowie chodnika w m. Makowisko w km od1+280 do km 2+230
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa drogi łączącej ul. Kopernika z ul. Korczyńską
Dodano: 2016-07-21 - Projekt budowlany i wykonawczy klimatyzacji w budynku V Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-20