Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nowej niecki kwatery składowej odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowę kompostowni odpadów zielonych dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96

Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8862018, 0-695-616-226
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o
    ul. Dęblińska 2 2
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8862018, 0-695-616-226
    REGON: 43084068400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gmina Miasto Puławy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę nowej niecki kwatery składowej odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowę kompostowni odpadów zielonych dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonania projektu budowlano - wykonawczego na budowę nowej niecki kwatery składowej odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowę kompostowni odpadów zielonych w formie utwardzonego placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na dostosowaniu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96 do wymagań stawianych dla Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. 2.W skład powyższego przedsięwzięcia wchodzą następujące zadania: a)Rekultywacji istniejącego pola zalądowania osadów pościekowych, zlokalizowanego na terenie działki nr ewid. 15 (jednostka ewidencyjna: Puławy, obręb: 8 Zakłady Azotowe), polegającej na wydobyciu zdeponowanych na nim osadów. Zamawiający oczekuje, aby dokumentacja dotycząca zadania wymienionego w powyższym punkcie uwzględniała wszelkie niezbędne roboty rozbiórkowe oraz ziemne, a także transport wydobytych osadów poza teren rekultywowany. Zrekultywowany teren będzie miejscem budowy kwatery składowiska, o której mowa w pkt b). Ponadto Zamawiający informuję, iż do obowiązków Projektanta nie będzie należało wyznaczenie kierunków zagospodarowania wydobytych osadów pościekowych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dla terenu na którym planowana jest realizacja niniejszej inwestycji, posiada Zaświadczenie o nr PP.6727.1.90.2016 z dnia 16.05.2016r. wydane przez Urząd Miasta Puławy Wydział Planowania Przestrzennego w którego treści stwierdza się co następuje: działka nr 15 przy ul. Dęblińskiej w Puławach, położona jest w obrębie oznaczonym symbolem I O z przeznaczeniem terenu pod urządzenia systemu usuwania i unieszkodliwiania odpadów. b)Budowie kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr ewid. 15 o powierzchni ok. 5,50 ha (jednostka ewidencyjna: Puławy, obręb: 8 Zakłady Azotowe). Zamawiający oczekuje, aby dokumentacja dotycząca zadania wymienionego w pkt b) uwzględniała wykonanie kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zgodnie przepisami rozporządzania Ministra Środowiska z 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów. Zamawiający oczekuje, że projektowana kwatera składowiska będzie umożliwiała zdeponowanie odpadów w ilości nie mniejszej niż 20.000Mg rocznie. Przewiduje się, że dojazd do kwatery składowiska będzie odbywał się z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, w związku z czym Zamawiający nie planuje budowy wagi do pomiaru masy odpadów dostarczanych na składowisko, ponieważ ww. Zakład został wyposażony w dwie wagi samochodowe i wraz nowoprojektowanymi instalacjami będzie stanowił funkcjonalną całość. Kwatera składowiska powinna zostać dodatkowo wyposażona w zbiornik wód odciekowych o parametrach uwzględniających średnioroczną ilość opadów atmosferycznych na terenie objętym dokumentacją, wraz z oświetleniem tego zbiornika, a także oświetlenie wjazdu na drogę technologiczną prowadzącą do placu wyładunkowego. Oświetlenie należy zaprojektować z zastosowaniem rozwiązań wykorzystujących odnawialne źródła energii, np. jako systemy solarne lub hybrydowe (np. panel fotowoltaiczny i turbina wiatrowa). Zamawiający wymaga, aby rzeczywisty czas świecenia lampy wynosił nie mniej niż 12 godzin na dobę. Dodatkowo Zamawiający oczekuje zaprojektowania ogrodzenia kwatery składowiska w taki sposób, by stanowiło ono całość z ogrodzeniem istniejącej kwatery nr 2 (zlokalizowanej na działce ew. 14) w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych oraz było wyposażone w kompatybilny system kontroli obwodowej podłączony do istniejącego systemu, w tym również wymaga się modyfikacji istniejącego oprogramowania do wizualizacji i zarządzania tym systemem. Ponadto projekt powinien uwzględniać wszystkie niezbędne uzupełnienia infrastruktury: placów, dróg, przyłączy elektrycznych, systemów elektronicznych i telekomunikacyjnych, pasa zieleni, itp. niezbędnych do realizacji niniejszego zadania. c) Budowie pryzmowej kompostowni odpadów zielonych w formie utwardzonego placu wraz z infrastrukturą towarzyszącą o powierzchni ok. 5000 m? na terenie części działek sąsiadujących o nr ewid. 14 i 15 (jednostka ewidencyjna: Puławy, obręb: 8 Zakłady Azotowe). Zamawiający oczekuje, że zaprojektowana kompostownia będzie wyposażona w: co najmniej 3 pola pryzmowe wraz z drenażem i odwodnieniem liniowym, kolektor kanalizacyjny odwodnienia liniowego z odprowadzeniem wód w sposób zgodny z przepisami prawa w tym zakresie, instalację do zraszania pryzm czystą wodą wodociągową. Zamawiający przekaże nieodpłatnie Wykonawcy mapę do celów projektowych w wersji elektronicznej obejmującą obszar będący przedmiotem niniejszego zamówienia oraz dokumentację geologiczno-inżynierską, hydrogeologiczną natomiast w odniesieniu do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zostaną one przekazane Wykonawcy niezwłocznie po otrzymaniu ich przez Zamawiającego. Ponadto Zamawiający informuję, iż uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w odniesieniu do powyższej inwestycji będzie leżało po stronie Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentacji wg następujących wymagań: Projekt technologiczny - dokument określający podstawowe dane dla przedmiotowej Inwestycji. Projekt powinien zawierać opis wskazanych technologii z wyszczególnieniem głównych obiektów oraz urządzeń ze wskazaniem ich Dostawców i sporządzony w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf.) -2 egz.; Projekt budowlany i projekty branżowe - sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf., doc.) -2 egz.; Projekt wykonawczy - sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf.) -2 egz.; Kosztorys inwestorski - sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf.) -2 egz.; Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf.) -2 egz.; Przedmiar robót - sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf.) -2 egz.; Informacja dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzony w ilości 5 egzemplarzy wraz z wersją elektroniczną na nośniku CD DVD zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np.: pdf.) -2 egz.; Zastosowane w dokumentacji projektowo - kosztorysowej materiały i wyroby muszą posiadać dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290). 4.Wykonawca przed przystąpieniem do projektowania ma obowiązek weryfikacji danych wejściowych do projektowania, przekazanych przez Zamawiającego. 5.Wszelkie prace lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania zamówienia należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania zamówienia. 6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7.Projektant po opracowaniu wstępnego projektu budowlanego przedstawi go do uzgodnienia Zamawiającemu. 8.Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym przy uzyskiwaniu pozwolenia na budowę. W przypadku, gdyby organ wydający pozwolenie na budowę zażądał uzupełnienia projektu o wskazane elementy, Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia uzupełni projekt o te elementy w terminie do 7 dni od daty powiadomienia. 9.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało sprawowanie wielobranżowego nadzoru autorskiego przy realizacji powyższej inwestycji. 10.Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonaniem zamówienia. 11.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji na cały wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia objętego niniejszym postępowaniem oraz musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej. 12.Miejsce realizacji zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96 w Puławach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100). 2.Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240).2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do:zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) postanowienia pkt 12.2.2) IDW-SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt 12.2.1) lit. b) i e) IDW-SIWZ. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1)w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Puławy, nr konta bankowego: 95 1090 2688 0000 0001 2129 8568. 2)w przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3) Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4.Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zuk.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach