Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu sali 201B z przylegającym pomieszczeniem technicznym oraz częścią holu, zlokalizowanych na II piętrze budynku B KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z realizacją robót remontowych

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu sali 201B z przylegającym pomieszczeniem technicznym oraz częścią holu, zlokalizowanych na II piętrze budynku B KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z realizacją robót remontowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: - projektu budowlanego i wykonawczego pełnobranżowego remontu sali konferencyjnej z przyległym pomieszczeniem technicznym i holem w budynku KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z niezbędną do tego celu inwentaryzacją architektoniczną - po 5 egz. i po 1 egz. w wersji elektronicznej. Projekt ma zawierać wszelkie wymagane przepisami uzgodnienia, - przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda tzw. szczegółową, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót po 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej, - harmonogramu rzeczowo-finansowego w 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej, uwzględniającego, iż Zamawiający posiada limit środków finansowych do rozliczenia na 2013 r. w wysokości 500 000,00 zł, - realizacja remontu sali w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 2. Wykonawca musi zapewnić nieodpłatnie w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemów: 1) monitoringu, 2) klimatyzacji, 3) p. poż., 4) wentylacji mechanicznej, 5) UPS -sów, 6) lokalnego punktu dystrybucyjnego, 7) centralnego układu systemu sterowania, 8) audio-video, 9) nagłośnienia, 10) włamania i napadu, 11) kontroli dostępu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 4. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE POSIADA LIMIT ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA 2013 R. W WYSOKOŚCI 500 000,00 ZŁ ORAZ ŻE PRZEWIDYWANE ROZPOCZĘCIE PRAC NASTĄPI W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2013 R. 5. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 26.08.2013 r. godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - budynek A przy recepcji. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada program funkcjonalno-użytkowy może nieść za sobą ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem kolejnego punktu, 3) na urządzenia UPS obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 8. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 8 do SIWZ. UWAGI: Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Wszelkie uzgodnienia będą dokonywane na spotkaniach w tym celu zorganizowanych. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia pomieszczeń. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 9. Termin wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: 1) rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy, 2) przekazanie Zamawiającemu: a) dokumentacji projektowej po 5 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, c) przedmiarów robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, d) kosztorysów ofertowych sporządzonych tzw. metodą szczegółową w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, e) harmonogramu rzeczowo-finansowego, w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, uwzględniającego, iż Zamawiający posiada limit środków finansowych do rozliczenia na 2013 r. w wysokości 500 000,00 zł do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Zamawiający dokona sprawdzenia i przyjęcia dokumentacji protokołem (o ile nie będzie uwag) w ciągu 2 dni roboczych od jej otrzymania. 3) przekazanie placu budowy oraz rozpoczęcie robót - w dniu uzyskania przez Wykonawcę protokołu przyjęcia dokumentacji bez uwag oraz spełnienia wymogów formalnych, 4) zakończenie robót przewidzianych do wykonania w 2013 r. (I etap) - do 16 grudnia 2013 r. 5) zakończenie całości zamówienia - do 90 dni od daty wezwania Wykonawcy do realizacji robót II etapu, jednak nie później niż do 30.06.2014 r. 2. Przewidywany termin zawarcia umowy: I dekada września 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31101012700055841391201000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-167/2013, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Sekcji ds. Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach