Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
- Data zamieszczenia: 2013-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109 109
31-571 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
REGON: 35108157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu sali 201B z przylegającym pomieszczeniem technicznym oraz częścią holu, zlokalizowanych na II piętrze budynku B KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z realizacją robót remontowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy: - projektu budowlanego i wykonawczego pełnobranżowego remontu sali konferencyjnej z przyległym pomieszczeniem technicznym i holem w budynku KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie wraz z niezbędną do tego celu inwentaryzacją architektoniczną - po 5 egz. i po 1 egz. w wersji elektronicznej. Projekt ma zawierać wszelkie wymagane przepisami uzgodnienia, - przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego sporządzonego metoda tzw. szczegółową, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót po 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej, - harmonogramu rzeczowo-finansowego w 1 egz. i 1 egz. w wersji elektronicznej, uwzględniającego, iż Zamawiający posiada limit środków finansowych do rozliczenia na 2013 r. w wysokości 500 000,00 zł, - realizacja remontu sali w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową. UWAGA: Koszt dokumentacji należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 2. Wykonawca musi zapewnić nieodpłatnie w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemów: 1) monitoringu, 2) klimatyzacji, 3) p. poż., 4) wentylacji mechanicznej, 5) UPS -sów, 6) lokalnego punktu dystrybucyjnego, 7) centralnego układu systemu sterowania, 8) audio-video, 9) nagłośnienia, 10) włamania i napadu, 11) kontroli dostępu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 4. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE POSIADA LIMIT ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA 2013 R. W WYSOKOŚCI 500 000,00 ZŁ ORAZ ŻE PRZEWIDYWANE ROZPOCZĘCIE PRAC NASTĄPI W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2013 R. 5. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 26.08.2013 r. godz. 11:00. Zbiórka uczestników wizji - budynek A przy recepcji. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada program funkcjonalno-użytkowy może nieść za sobą ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem kolejnego punktu, 3) na urządzenia UPS obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 8. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 8 do SIWZ. UWAGI: Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Wszelkie uzgodnienia będą dokonywane na spotkaniach w tym celu zorganizowanych. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące funkcjonalności i standardu wykończenia pomieszczeń. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego. 9. Termin wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: 1) rozpoczęcie - w dniu zawarcia umowy, 2) przekazanie Zamawiającemu: a) dokumentacji projektowej po 5 egz. w wersji papierowej oraz po 1 egz. w wersji elektronicznej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, c) przedmiarów robót w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, d) kosztorysów ofertowych sporządzonych tzw. metodą szczegółową w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, e) harmonogramu rzeczowo-finansowego, w 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, uwzględniającego, iż Zamawiający posiada limit środków finansowych do rozliczenia na 2013 r. w wysokości 500 000,00 zł do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. Zamawiający dokona sprawdzenia i przyjęcia dokumentacji protokołem (o ile nie będzie uwag) w ciągu 2 dni roboczych od jej otrzymania. 3) przekazanie placu budowy oraz rozpoczęcie robót - w dniu uzyskania przez Wykonawcę protokołu przyjęcia dokumentacji bez uwag oraz spełnienia wymogów formalnych, 4) zakończenie robót przewidzianych do wykonania w 2013 r. (I etap) - do 16 grudnia 2013 r. 5) zakończenie całości zamówienia - do 90 dni od daty wezwania Wykonawcy do realizacji robót II etapu, jednak nie później niż do 30.06.2014 r. 2. Przewidywany termin zawarcia umowy: I dekada września 2013r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31101012700055841391201000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-167/2013, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Sekcji ds. Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27