Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie wraz z zagospodarowaniem terenu.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie wraz z zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie wraz z zagospodarowaniem terenu. 2. KOD CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego; 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego. 3. Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje: 3.1. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej pełnobranżowej (dot. piwnicy, parteru, I piętra, II piętra, zagospodarowania terenu, projektu kolorystyki bud. gospodarczych, garaży) z uwzględnieniem kompletnych wymaganych przepisami opinii i uzgodnień; 3.2. Wykonanie robót budowlanych (dot. piwnicy, parteru, I pietra, II pietra, zagospodarowania terenu, bud. gospodarczych i garaży); 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 4.1. Opis robót budowlanych budynku głównego KP: piwnicy, parteru, I pietra, II piętra 1) Roboty rozbiórkowe - ścianki działowe, posadzki, podłoża pod posadzkami 2) Roboty montażowe - wykonanie ścianek działowych, montaż stolarki drzwiowej, krat drzwiowych, montaż stropów podwieszonych dot. komunikacji 3) Roboty wykończeniowe wewnętrzne - posadzki z PCV i terakoty, tynki wewnętrzne, roboty okładzinowe ścian, roboty malarskie 4) Izolacja cieplna i przeciwwilgociowa pionowa ścian zewnętrznych piwnic 4.2. Opis robót budowlanych: zagospodarowanie terenu 1) Parkingi 2) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych 3) Drogi wewnętrzne - plac manewrowy 4) Wykonanie śmietnika 5) Zieleń - trawniki 6) Roboty rozbiórkowe 7) Ogrodzenie od ul. Chrobrego (furtka, brama wjazdowa) 4.3. Opis robót budowlanych: budynki gospodarcze i garaże 1) Skucie i uzupełnienie tynków zewnętrznych cem. - wap. 2) Wtopienie siatki 3) Ułożenie wyprawy elewacyjnej mineralnej wraz z malowaniem 4) Wymiana bram garażowych, drzwi wejściowych do budynków gospodarczych oraz stolarki okiennej drewnianej na PCV 4.4. Opis robót sanitarnych: piwnicy, parteru, I piętra, II piętra 1) Instalacja wodociągowa (woda ciepła, zimna i p p/pożarowa hydrantowa) 2) Instalacja kanalizacji sanitarnej 3) Instalacja centralnego ogrzewania 4) Klimatyzacja i wentylacja mechaniczna 4.5. Opis robót sanitarnych: dot. zagospodarowanie terenu 1) Sieć kanalizacji deszczowej 2) Przyłącze wodociągowe 4.6. Opis robót elektrycznych: dot. piwnic, parteru, I piętra, II piętra 1) Instalacja elektryczna a. instalacja oświetlenia ogólnego b. instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia 230 V AC c. wydzielona sieć zasilająca urządzenia komputerowe d. instalacja zasilająca wentylatory /w uzgodnieniu z projektantem branży sanitarnej/ e. instalacja oświetlenia ewakuacyjnego f. instalacja oświetlenia nocnego g. sterowanie oświetleniem - przeanalizować w uzgodnieniu z użytkownikiem h.oświetlenie kierunkowe - zgodnie z technologią obiektu i obowiązującymi przepisami i. rozdział energii elektrycznej 1) tablice rozdzielcze piętrowe 1.1) wyposażenie: wskaźniki napięcia, wyłącznik główny, wyłączniki różnicowo - prądowe 30 mA, wyłączniki nadmiarowe B10, B16, C6 /wentylatory/ 2) zasilanie tablic rozdzielczych 2.1) z rozdzielnicy głównej na parterze 2.2) zabezpieczenie obwodów - rozłączniki z bezpiecznikami /wkładki topikowe/ 2) Instalacje teleinformatyczne a) instalacja okablowania strukturalnego 3) Instalacja systemu elektronicznej ochrony obiektu a) system kontroli dostępu b) system wideodomofonowy c) system sygnalizacji włamania 4.7. Opis robót elektrycznych: dot. zagospodarowania terenu 1) Instalacja oświetlenia zewnętrznego 4.8. Parametry techniczne 1) Parametry techniczne wszystkich pomieszczeń: a) powierzchnia zabudowy - 159,73 m2 b) powierzchnia użytkowa - 541,11 m2 c) kubatura - 2.045,87 m3 d) wysokość - 15,00 m e) długość - 12,82 m f) szerokość - 12,46 m g) ilość kondygnacji - 5 (w tym kond. piwnica, parter, I piętro, II piętro, poddasze) h) całkowita powierzchnia działki - 1.097,00 m2 i) powierzchnia działki pomniejszona o powierzchnie zabudowy budynków - 776,00 m2 2) Parametry techniczne dot. robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia: a) powierzchnia użytkowa - 451,06 m2 b) powierzchnia działki - 1.097,00 m2 c) powierzchnia działki pomniejszona o pow. zabudowy budynkami - 776,00 m2 d) powierzchnia bud. gospodarczych i garaży - 123,4 m2 4.9. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej pełnobranżowej (dot. piwnicy, parteru, I piętra, II pietra, zagospodarowanie terenu, projektu kolorystyki bud. gospodarczych, garaży) z uwzględnieniem kompletnych wymaganych przepisami opinii i uzgodnień, w tym: 1) Projekt budowlany i wykonawczy - część architektoniczna (wersja papierowa 6 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .dwg i .pdf - na płycie CD); 2) Projekt budowlany i wykonawczy - część konstrukcyjno - budowlana (wersja papierowa 6 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .dwg i .pdf - na płycie CD); 3) Projekt budowlany i wykonawczy - część instalacyjna sanitarna (wersja papierowa 6 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .dwg i .pdf - na płycie CD), w niezbędnym zakresie, obejmujący: a) instalację wodociągową (woda zimna, ciepła, cyrkulacja), b) instalację p/pożarową hydrantową, c) instalację kanalizacji sanitarnej, d) klimatyzację i wentylację mechaniczną, e) instalację centralnego ogrzewania, f) instalację sieci kanalizacji deszczowej na terenie działki, g) przyłącze wodociągowe; 4) Projekt budowlany i wykonawczy - część instalacyjna elektryczna (wersja papierowa 6 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .dwg i .pdf - na płycie CD), w niezbędnym zakresie, obejmujący: a) Instalację elektryczną: 1. tablicę rozdzielczą, 2. instalację oświetlenia podstawowego, 3. awaryjne oświetlenie dróg ewakuacyjnych, w tym znaki bezpieczeństwa/kierunkowe, 4. instalację gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia 230 V AC 5. wydzieloną instalację zasilającą urządzenia komputerowe, 6. instalację zasilającą wentylatory, 7. instalację oświetlenia nocnego; b) Instalacje teleinformatyczne: 1. instalacja okablowania strukturalnego; c) Instalacje systemu elektronicznej ochrony obiektu 1. system kontroli dostępu, 2. system wideodomofonowy, 3. system sygnalizacji włamania; d) Oświetlenie zewnętrzne: 1. oprawy projektowe na elewacji budynku; 5) Projekt zagospodarowania terenu (wersja papierowa 6 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .dwg i .pdf - na płycie CD); 6) Projekt kolorystyki budynków gospodarczych wraz z garażami (wersja papierowa 6 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .dwg i .pdf - na płycie CD); 7) Sporządzenie planu BIOZ (wersja papierowa 2 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .doc i .pdf - na płycie CD); 8) Wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż (wersja papierowa po 2 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie oryginalnym i .pdf - na płycie CD); 9) Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót /STWiOR/ (wersja papierowa 2 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .doc i .pdf - na płycie CD); 10) Po realizacji zadania - świadectwo charakterystyki energetycznej (wersja papierowa 2 egz. + 1 wersja elektroniczna w formacie .doc i .pdf - na płycie CD). 5. Dokumentacje projektową należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymaganiami: a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.); b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003r. nr 120 poz. 1133 z późn. zm.); c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2004r. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.); d) oraz zgodnie z: Programem funkcjonalno - użytkowym oraz Wytycznymi Komendanta Głównego Policji nr 3/2009 w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji (zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert); 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 7. Ochrona konserwatorska oraz ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: Budynek KP Skwierzyna jest budynkiem współczesnym, ale znajduje się na terenie historycznego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków. Z uwagi na powyższe podlega ochronie konserwatorskiej. 8. Uzyskanie przez Wykonawcę uzgodnień, opinii i pozwoleń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z dokonaniem przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego złożenia wniosku o pozwolenie na budowę. 9. Sprawowanie przez Wykonawcę nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w oparciu o wykonany projekt. 10. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej. 11. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie realizacji robót budowlanych odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia, w tym: koszty poniesione na inwentaryzację budowlaną, ewentualne opinie kominiarskie, badania geotechniczne, odkrywki oraz wszelkie inne opłaty i koszty związane z wykonaniem dokumentacji, wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych i koszty związane z ich utylizacją oraz koszty zużytych mediów są kosztami Wykonawcy. 13. Dokumentację projektową należy uzgodnić pod względem ochrony p.poż, BHP przez instytucje lub rzeczoznawców do tego upoważnionych, pod względem sanitarno - epidem. - przez rzeczoznawcę MSWiA. 14. Wymagane są na bieżąco uzgodnienia międzybranżowe projektantów pomiędzy sobą (z wpisem do projektu) oraz z konsultantami Zamawiającego - na etapie projektowania. 15. Projektanci poszczególnych opracowań przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji powinni sporządzić notatki ze szczegółowych uzgodnień z użytkownikami i przedstawicielami Zamawiającego. Notatki te należy załączyć do projektów. 16. Przed przystąpieniem do robót należy projekty wykonawcze przedstawić do sprawdzenia i uzgodnienia z upowaznionymi przedstawicielami Zamawiającego. 17. Termin wykonania zamówienia: do 15 kwietnia 2013r., z zastrzeżeniem: a) wykonanie prac projektowych - 90 dni roboczych od dnia zawarcia umowy; b) wykonanie robót budowlanych - rozpoczęcie równolegle z pracami projektowymi; nie dłużej niż do 15 kwietnia 2013r. 18. Lokalizacja obiektu: Komisariat Policji w Skwierzynie ul. Chrobrego 15, 66-440 Skwierzyna, nr ewid. dz. 251. - obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w tym z opracowaniem pn: Program funkcjonalno - użytkowy Remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie wraz z zagospodarowaniem terenu., które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 20. Wymagany termin płatności za wykonane roboty - płatność na podstawie faktur częściowych, 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 21. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach