Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
- Data zamieszczenia: 2011-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
REGON: 21022150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia: REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty; 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 1. Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje: 1.1) wykonanie robót remontowych Remont dachu oraz pomieszczeń biurowych /część/ KP II, Zielona Góra, ul. Szarych Szeregów 8 w tym; a) rozebranie pokrycia papowego na dachach betonowych b) rozebranie rynien, rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich c) rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych d) wymiana przewodów instalacji odgromowej e) wykonanie podkładów betonowych na stropie f) wymiana kominków wentylacyjnych g) pokrycie dachów 2x papą termozgrzewalną h) wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i) wykonanie tynków na kominach j) malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń biurowych I piętra /część/ k) wykonanie pomiarów instalacji odgromowej l) wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych 1.2) Wykonanie planu BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.3) Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę remontowanego obiektu budowlanego (obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126. 1.4) Parametry techniczne . Zestawienie powierzchni działki i robót budowlanych: - powierzchnia remontowanego dachu - ~ 449,15 m2 - powierzchnia robót malarskich - ~ 444,64 m2 - nr działki - 182/4 w obrebie 27 - powierzchnia działki : 2520,00 m2 - powierzchnia zabudowana : 450,00 m2 1.5) W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 1.6) Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 45 dni kalendarzowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza zamieszczać SIWZ na stronie internetowej
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu.
Dodano: 2012-11-14 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2012-07-24 - Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie.
Dodano: 2011-10-20 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki na pomieszczenia biurowe wraz z niezbędną przebudową budynku Komendy Powiatowej Policji położonej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Brzozowej 1 oraz zagospodarowaniem działki nr 446
Dodano: 2011-10-10 - Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz odprowadzenie instalacji kanalizacji sanitarnej z części budynku Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. Przy ul. K. Wyszyńskiego 122
Dodano: 2011-09-27 - ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA SYSTEMU POŁĄCZENIA DYSPOZYTORNI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ Z WĘZŁEM OST-112 W KOMENDZIE MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE
Dodano: 2011-08-11 - REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA - POWTÓRZENIE
Dodano: 2011-07-05 - Budowa budynku użyteczności publicznej - posterunku Policji w Cybince przy ul. Słubickiej na działce nr ewid. 161/5 - Powtórzenie
Dodano: 2010-10-04 - Budowa budynku użyteczności publicznej - posterunku Policji w Cybince przy ul. Słubickiej na działce nr ewid. 161/5
Dodano: 2010-09-02 - Budowa budynku użyteczności publicznej - posterunku Policji w Cybince przy ul. Słubickiej na działce nr ewid. 161/5.
Dodano: 2010-05-05