Przetargi.pl
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki na pomieszczenia biurowe wraz z niezbędną przebudową budynku Komendy Powiatowej Policji położonej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Brzozowej 1 oraz zagospodarowaniem działki nr 446

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki na pomieszczenia biurowe wraz z niezbędną przebudową budynku Komendy Powiatowej Policji położonej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Brzozowej 1 oraz zagospodarowaniem działki nr 446
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki na pomieszczenia biurowe wraz z niezbędną przebudową budynku Komendy Powiatowej Policji położonej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Brzozowej 1 oraz zagospodarowaniem działki nr 446 Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 1. Zakres zamówienia publicznego obejmuje (całość zadania): 1.1) Roboty budowlane, w tym: a) Roboty rozbiórkowe, b) Roboty murowe, c) Stropy i schody, d) Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych, e) Tynki wewnętrzne, f) Sufity podwieszane, g) Podłoga i posadzki, h) Stolarka okienna i drzwiowa, i) Roboty malarskie, j) Dach, k) Elementy ślusarsko-kowalskie, l) Elewacja 1.2) Roboty sanitarne, w tym: a) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, b) wewnętrzna instalacja wodociągowa, c) wewnętrzna instalacja ppoż., d) instalacja centralnego ogrzewania, e) instalacja ciepła technologicznego, f) kotłownia, g) wewnętrzna instalacja gazu, h) instalacja wentylacji mechanicznej, i) instalacja klimatyzacji, j) zewnętrzne instalacje sanitarne 1.3) Roboty elektryczne, w tym: a) roboty demontażowe, b) rozdzielnice i wlz, c) koryta kablowe, d) instalacja gniazd wtykowych, e) instalacja oświetleniowa, f) instalacja oświetlenia zewnętrznego i zasilania TGAR, g) urządzenia, h) instalacja odgromowa, i) instalacja alarmowa, j) instalacja kontroli dostępu k) instalacja CCTV l) inne urządzenia ł) sieć LAN m) instalacja sygnalizacji alarmu pożaru i oddymianie 1.4) Roboty remontu garaży 1.5) Roboty budowlane - elementy zewnętrzne 1.6) Roboty drogowe, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) podbudowy, c) krawężniki, d) nawierzchnie, e) zieleń 1.7) Roboty demontażowe i utylizacja zbiorników na paliwo 1.8) Roboty związane z wycinką drzew 1.9) Wykonanie planu BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę remontowanego obiektu budowlanego (obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126. 2. Parametry techniczne wszystkich pomieszczeń objętych robotami budowlanymi: - powierzchnia zabudowy - 725,21 m? - powierzchnia użytkowa - 1.630,33 m? - powierzchnia netto (po obrysie podłóg) - 1.744,28 m? - kubatura - 7.638,86 m? - wysokość - 13,77 m - długość - 43,02 m - szerokość - 26,17 m - ilość kondygnacji - 3 Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i wykaz powierzchni pomieszczeń zawarto w dokumentacji technicznej, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej. 3. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 4. Zamówienie podzielone na dwa etapy. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: a) etap I od dnia przekazania placu budowy do dnia 15.12.2011r. Etap I objęty niniejszym zamówieniem obejmuje: - roboty rozbiórkowe - zewnętrzne instalacje sanitarne - remont garaży - roboty drogowe - demontaż i utylizacja zbiorników na paliwo - roboty zewnętrzne - stolarka okienna - dach b) etap II (pozostałe roboty) do dnia 15.06.2013r. 5. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381424 fax: 095/7381455 7. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady budynku od momentu dokonania odbioru końcowego robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. 8. Płatności na podstawie faktur częściowych. Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zaproszony do złożenia oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium. Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte w SIWZ i są zgodne z art. 45 ustawy P.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach