Przetargi.pl
REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA - POWTÓRZENIE

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA - POWTÓRZENIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówinia jest: REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA - POWTÓRZENIE I. Opis przedmiotu zamówienia: Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty; 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji. 1.Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje: 1.1)wykonanie robót remontowych; Remont dachu oraz pomieszczeń biurowych /część/ KP II, Zielona Góra, ul. Szarych Szeregów 8 w tym; a)rozebranie pokrycia papowego na dachach betonowych b)rozebranie rynien, rur spustowych oraz innych obróbek blacharskich c)rozebranie elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych d)wymiana przewodów instalacji odgromowej e)wykonanie podkładów betonowych na stropie f)wymiana kominków wentylacyjnych g)pokrycie dachów 2x papą termozgrzewalną h)wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i)wykonanie tynków na kominach j)malowanie farbami emulsyjnymi pomieszczeń biurowych I piętra /część/ k)wykonanie pomiarów instalacji odgromowej l)wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych 1.2)Wykonanie planu BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.3)Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę remontowanego obiektu budowlanego (obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126. 1.4)Parametry techniczne . Zestawienie powierzchni działki i robót budowlanych: - powierzchnia remontowanego dachu -~ 449,15 m2 - powierzchnia robót malarskich - ~ 444,64 m2 - nr działki - 182/4 w obrebie 27 - powierzchnia działki: 2520,00 m2 - powierzchnia zabudowana: 450,00 m2 1.5)W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji - za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 1.6)Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy do 45 dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza zamieszczać SIWZ na stronie internetowej.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach