Przetargi.pl
Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu. 2. KOD CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego. 3. Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje: 3.1) Wykonanie robót budowlanych remontowych budynku użyteczności publicznej będącego w trakcie eksploatacji obiektu KPP w Żaganiu przy ul. Nowogródzkiej 1. 3.2) Zakres robót dotyczy trzech branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 4.1. Roboty naprawcze w zakresie branży budowlanej: 1) Remont popękanej posadzki na spacerniaku i uszczelnienie wpustu dachowego a) powierzchnia spacerniaka: 30,00 m2 2) Naprawa pękniętych schodów zewnętrznych od strony PDOZ poprzez zdylatowanie a) szerokość schodów: 3,50 m2 3) Naprawa pękniętego rurociągu w kuchni na terenie PDOZ oraz wymiana okładziny a) długość przewodu kanalizacyjnego: 2,00 m b) powierzchnia ściany do wykonania tynków i okładzin ściennych: 1,5 m2 4) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymiana płyt sufitowych w pomieszczeniu siłowni oraz sterowni w związku z zalewaniem sufitu oraz ścian a) powierzchnia izolacji przeciwwilgociowych pionowych: 6,00 m2 b) powierzchnia sufitów podwieszanych do wymiany: 20,00 m2 5) Naprawa pokrycia dachu w miejscu przejścia odciągu masztu radiowego przez dach a) powierzchnia dachu wymagająca prac naprawczych: 12,00 m2 b) powierzchnia sufitów do przemalowania: 30,00 m2 6) Naprawa pokrycia dachu oraz roboty wewnętrzne (okładzinowe i malarskie) w pomieszczeniach Wydziału Kryminalnego a) powierzchnia dachu wymagająca prac naprawczych: 50,00 m2 b) powierzchnia sufitów do wymiany i ścian do przemalowania: 200,00 m2 7) Przemalowanie części pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu a) powierzchnia ścian wymagająca przemalowania: 40,00 m2 8) Uszczelnienia i zamaskowanie dylatacji pionowej obiektu KPP w Żaganiu a) długość dylatacji: 12,00 m b) powierzchnia dachu: 65,00 m2 9) Wykonanie odwodnienia liniowego części placu manewrowego w związku z zalewaniem pomieszczenia gospodarczego - warsztatowego na skutek spływu wody z otaczającego terenu i parkingu a) szacunkowa długość odwodnienia: 24 m 4.2. W zakresie robót sanitarnych naprawa obejmuje: 1) Przywrócenie sprawności działania wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz klimatyzacji w obiekcie 2) Wymiana uszkodzonej pompy w przepompowni ścieków sanitarnych 3) Wymiana uszkodzonej pompy w przepompowni wód drenarskich 4) Odwodnienie liniowe placu 4.3. W zakresie robót elektrycznych naprawa obejmuje: 1) Instalacje elektryczne a) Zespół prądotwórczy 80 kVA b) Połączenia wyrównawcze 2) Instalacje elektronicznej ochrony pomieszczeń a) System nadzoru telewizyjnego /SNTV/ b) System kontroli dostępu /SKD/ 3) Instalacja sygnalizacji alarmu pożaru /SAP/ 5. Lokalizacja: Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu, ul. Nowogródzka 1. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 7. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2013r. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej wraz z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Termin płatności: do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Płatność nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej po odbiorze całości robót. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach