Przetargi.pl
Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 1. Zakres zamówienia publicznego obejmuje: 1.1) Roboty budowlane - poddasze: a) Izolacje cieplne, b) Warstwy wyrównawcze, c) Wykonanie posadzek, d) Wykonanie schodów żelbetowych, e) Wykonanie ścianek działkowych, f) Wykonanie tynków zwykłych cem-wap, g) Wykonanie tynków gipsowych, h) Montaż stolarki drzwiowej, i) Wykonanie okładzin gipsowo-kartonowych stropu poddasza, j) Licowanie ścian płytkami glazurowanymi, k) Osadzenie parapetów wewnętrznych, l) Montaż balustrady, m) Wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, 1.2) Roboty elewacyjne: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Ochrona narożników wypukłych, c) Montaż parapetów zewnętrznych, d) Montaż rusztowania zewnętrznego. 1.3) Roboty sanitarne - poddasze: a) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, b) wewnętrzna instalacja wodociągowa, c) instalacja centralnego ogrzewania, d) wentylacja mechaniczna łazienek. 1.4) Roboty elektryczne - poddasze: a) instalacja wewnętrzna elektryczna, b) tablica rozdzielcza, c) linie zasilające z parteru, d) instalacja okablowania strukturalnego, e) instalacja oddymiania. 1.5) Wykonanie planu BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę remontowanego obiektu budowlanego (obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126. 2. Parametry techniczne dotycząca robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia: a) powierzchnia użytkowa - 115,21 m? 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i wykaz powierzchni pomieszczeń zawarto w dokumentacji technicznej, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej. 4. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia przekazania placu budowy do dnia 27.12.2011r. 6. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381424 fax: 095/7381455 8. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady budynku od momentu dokonania odbioru końcowego robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. 9. Płatności na podstawie faktur częściowych. Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza zamieszczać SIWZ na stronie internetowej.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach