Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
- Data zamieszczenia: 2011-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
REGON: 21022150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia: Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 1. Zakres zamówienia publicznego obejmuje: 1.1) Roboty budowlane - poddasze: a) Izolacje cieplne, b) Warstwy wyrównawcze, c) Wykonanie posadzek, d) Wykonanie schodów żelbetowych, e) Wykonanie ścianek działkowych, f) Wykonanie tynków zwykłych cem-wap, g) Wykonanie tynków gipsowych, h) Montaż stolarki drzwiowej, i) Wykonanie okładzin gipsowo-kartonowych stropu poddasza, j) Licowanie ścian płytkami glazurowanymi, k) Osadzenie parapetów wewnętrznych, l) Montaż balustrady, m) Wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, 1.2) Roboty elewacyjne: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Ochrona narożników wypukłych, c) Montaż parapetów zewnętrznych, d) Montaż rusztowania zewnętrznego. 1.3) Roboty sanitarne - poddasze: a) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, b) wewnętrzna instalacja wodociągowa, c) instalacja centralnego ogrzewania, d) wentylacja mechaniczna łazienek. 1.4) Roboty elektryczne - poddasze: a) instalacja wewnętrzna elektryczna, b) tablica rozdzielcza, c) linie zasilające z parteru, d) instalacja okablowania strukturalnego, e) instalacja oddymiania. 1.5) Wykonanie planu BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę remontowanego obiektu budowlanego (obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126. 2. Parametry techniczne dotycząca robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia: a) powierzchnia użytkowa - 115,21 m? 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i wykaz powierzchni pomieszczeń zawarto w dokumentacji technicznej, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej. 4. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia przekazania placu budowy do dnia 27.12.2011r. 6. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381424 fax: 095/7381455 8. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady budynku od momentu dokonania odbioru końcowego robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. 9. Płatności na podstawie faktur częściowych. Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Zamawiający nie zamierza zamieszczać SIWZ na stronie internetowej.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu.
Dodano: 2012-11-14 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. Remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2012-07-24 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń byłej stołówki na pomieszczenia biurowe wraz z niezbędną przebudową budynku Komendy Powiatowej Policji położonej w Strzelcach Krajeńskich przy ul. Brzozowej 1 oraz zagospodarowaniem działki nr 446
Dodano: 2011-10-10 - Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz odprowadzenie instalacji kanalizacji sanitarnej z części budynku Komendy Miejskiej Policji w Gorzowie Wlkp. Przy ul. K. Wyszyńskiego 122
Dodano: 2011-09-27 - ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA SYSTEMU POŁĄCZENIA DYSPOZYTORNI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ Z WĘZŁEM OST-112 W KOMENDZIE MIEJSKIEJ POLICJI W ZIELONEJ GÓRZE
Dodano: 2011-08-11 - REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA - POWTÓRZENIE
Dodano: 2011-07-05 - REMONT DACHU ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH /CZĘŚĆ/ KP II ZIELONA GÓRA
Dodano: 2011-06-16 - Budowa budynku użyteczności publicznej - posterunku Policji w Cybince przy ul. Słubickiej na działce nr ewid. 161/5 - Powtórzenie
Dodano: 2010-10-04 - Budowa budynku użyteczności publicznej - posterunku Policji w Cybince przy ul. Słubickiej na działce nr ewid. 161/5
Dodano: 2010-09-02 - Budowa budynku użyteczności publicznej - posterunku Policji w Cybince przy ul. Słubickiej na działce nr ewid. 161/5.
Dodano: 2010-05-05