Przetargi.pl
Wykonanie projektów wodociągowych sieci rozdzielczych w miejscowościach Rymanów, Ladzin, Wróblik Szlachecki, Wróblik Królewski, Milcza ze Zmysłówką oraz Bzianka

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355006 , fax. 013 4355765
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego 14a 14a
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355006, fax. 013 4355765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów wodociągowych sieci rozdzielczych w miejscowościach Rymanów, Ladzin, Wróblik Szlachecki, Wróblik Królewski, Milcza ze Zmysłówką oraz Bzianka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów wodociągowych sieci rozdzielczych w miejscowościach Rymanów, Ladzin, Wróblik Szlachecki, Wróblik Królewski, Milcza ze Zmysłówką oraz Bzianka. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części 1) część nr 1 zamówienia - wykonanie projektów wodociągowych sieci rozdzielczych dla miejscowości Rymanów oraz Ladzin. Teren miejscowości Rymanów objęty MPZP Rymanów (MPZP Rymanów nie obejmuje terenu planowanej obwodnicy Rymanowa). 2) część nr 2 zamówienia - wykonanie projektów wodociągowych sieci rozdzielczych dla miejscowości Wróblik Królewski oraz Wróblik Szlachecki. 3) część nr 3 zamówienia - Wykonanie projektów wodociągowych sieci rozdzielczych dla miejscowości Milcza ze Zmysłówką oraz Bzianka. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia określony w pkt 1 składa się zakres rzeczowy prac projektowych, obejmujący wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie 1) aktualizacji podkładu mapowego do celów projektowych w skali 1-500 terenu objętego opracowaniem, 2) wypisu z ewidencji gruntów obejmujący teren objęty dokumentacją projektową, 3) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień do wykonania zakresu zadania, 4) sporządzenie i podpisanie umów cywilno - prawnych z wszystkimi koniecznymi osobami fizycznymi i prawnymi (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego), dające prawo do dysponowania gruntem na cele budowlane, z załącznikiem mapowym przebiegu trasy lub lokalizacji urządzeń do każdej umowy akceptowanym przez stronę podpisującą umowę jako właściciel /użytkownik/ spadkobierca działki. 5) wykonanie kompletnego projektu budowlanego w 5 egz. wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUDP, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę oraz w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. 6) sporządzenie kompletnej informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. 2013 r. poz. 1129, 8) opracowanie przedmiaru robót w 2 egz. 9) opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 2 egz., 10) sporządzenie opracowania na nośniku elektronicznym z zapisem CD (w formacie ogólnodostępnym np. pdf, doc. dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) dokumentacji projektowej (mapy, rysunki, opisy, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie w wersji ath, xml, rds. lub zus, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). 11) wykonanie operatów wodnoprawnych na przekroczenie cieków wodnych wraz z uzgodnieniem u właściciela cieku - 2 egz. na każdy ciek wodny, 12) wykonanie dokumentacji geotechnicznej, 13) przygotowanie kompletnych materiałów do uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego - przygotowanie w trakcie trwania postępowania o udzielenie ww. decyzji czterech kompletów pism wraz kopertą oraz zwrotnym potwierdzeniem odbioru do wszystkich stron postępowania. Wzór pisma oraz numer pisma dostarczy Zamawiający w trakcie trwania postępowania. 14) złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Krośnie, w terminie określonym umową. 3. Wykonawca wykona dokumentację projektową w sposób kompleksowy zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi normami, innymi przepisami dotyczącymi projektowania, w tym 1) Prawa Budowlanego, 2) zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - (Dz.U. z 2012, poz. 462), 3) zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), 4) zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 poz. 1389), 5) zgodnie z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), 6) współczesną wiedzą techniczną oraz zapewni właściwą jakość tych prac. 7) Wykonawca sporządzi opracowanie na nośniku elektronicznym z zapisem CD (w formacie ogólno - dostępnym np. pdf, doc. dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych) dokumentacji projektowej (mapy, rysunki, opisy, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie w wersji ath, xml, rds. lub zus, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót). 4. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania Wykonawców, jakie złożone zostaną w toku przetargu na wykonawstwo robot budowlanych realizowanych na podstawie wykonanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej, a także zajmowania stanowiska w przypadku złożenia odwołania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji w sposób szczegółowo określający przedmiot zamówienia publicznego w postępowaniu o jego wykonanie, zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie niezbędnym do ogłoszenia zamówienia publicznego na wykonanie na jej podstawie robót budowlanych. 6. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót opracowane przez Wykonawcę w ramach zawartej umowy będą wykorzystane przez Zamawiającego do przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem w.w opracowań i zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego jako części składowe Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W związku z powyższym Zamawiający wymagać będzie, aby Wykonawca projektant w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodujących pośrednio lub bezpośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 7. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia zawartej polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę równą cenie ofertowej brutto oraz przedłużania okresu jej ważności w przypadku zmiany terminu zakończenia prac i przesłania Zamawiającemu w ciągu 3 dni od zawarcia aneksu do umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej, gwarantującej ciągłość ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia. 8. Zamawiający pomocniczo załącza do SIWZ Koncepcje sieci wodociągowej dla m. Rymanów, Posada Dolna, Ladzin, Wróblik Szlachecki, Wróblik Królewski, Milcza i Zmysłówka oraz mapę zasadniczą dla miejscowości Bzianka, które mogą posłużyć jako podstawa do wykonania zakresu prac projektowych. W trakcie wykonywania prac projektowych należy uwzględnić wszystkie budynki powstałe po wykonaniu ww. koncepcji. 9. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się szczegółowo z terenem oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidział cały przebieg prac projektowych. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. 10. W ramach ustalonej ceny Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie majątkowe do wykonanych opracowań i dokumentacji oraz zapewni Zamawiającemu co najmniej jedną, nieodpłatną aktualizację kosztorysów inwestorskich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 11. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) oraz nadzoru nad usuwaniem wad w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych przez autorów opracowań wszystkich branż w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 12. Wykonawca udzieli Zmawiającemu wsparcia merytorycznego podczas przygotowania i przeprowadzania postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację, o której mowa w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia 13. Ze względu na fakt, iż opracowana dokumentacja projektowa będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia na realizację robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze. zm., dalej jako ustawa Pzp) 14. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. W każdym z takich przypadków Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części opisane w pkt 3.1 SIWZ. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 16. Wykonawca winien złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 17. Zapisy z pkt 2 - 16 dotyczą wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) część nr 1 zamówienia - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2) część nr 1 zamówienia - 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych), 3) część nr 1 zamówienia - 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Gminy w Rymanowie Bank Spółdzielczy w Rymanowie, numer: 89 8636 00052001 0000 0475 0025 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w siedzibie Zamawiającego - pok. 215 w terminie przewidzianym na składanie ofert lub załączyć do oferty (nie spinając jej trwale z ofertą). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Na pisemny wniosek, Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach