Przetargi.pl
Wykonanie pracowni cytostatycznej wraz z zapleczem w powiązaniu z apteką szpitalną w SZGICHP w Rzeszowie

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 35-241 Rzeszów, ul. Rycerska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8611421 w. 380 , fax. 017 861 14 29
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Rycerska 2 2
    35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8611421 w. 380, fax. 017 861 14 29
    REGON: 00028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pracowni cytostatycznej wraz z zapleczem w powiązaniu z apteką szpitalną w SZGICHP w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracowni cytostatycznej wraz z zapleczem w powiązaniu z apteką szpitalną w SZGICHP w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i przedmiary robót, a w zakresie organizacji robót - wizja lokalna wykonawcy, który uwzględni istniejący stan i związane z tym roboty koniecznych zabezpieczeń (sprecyzowanych w Rozdziale III pkt 6, ppkt 11, lit. j, k, l, m,) i prawidłowej technologii robót oraz transport materiałów. 3. Prace budowlane polegać będą na dostosowaniu pomieszczeń po Pracowni Fizjoterapii, kiosku spożywczego i części magazynowej istniejącej Apteki Szpitalnej pod potrzeby pracowni cytostatycznej. 4. Wykonanie robót: Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, SIWZ, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ. 5. Materiały na wykonanie robót zabezpiecza wykonawca. Dostarczone przez Wykonawcę materiały winny odpowiadać: wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w Prawie Budowlanym oraz w przepisach wykonawczych i wymaganiom dokumentacji projektowej. 6. Podane w przedmiarze i dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 7. Wykonawca jest uprawniony do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania robót i zapoznania się z dokumentacją projektową. 8. Wszelkie wątpliwości dotyczące treści specyfikacji i dokumentacji projektowej, Wykonawca winien wyjaśnić przed sporządzeniem i złożeniem oferty. 9. Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie szpitalnym na parterze. Na tym poziomie funkcjonuje przychodnia specjalistyczna z całym zapleczem diagnostycznym. Korytarze muszą być utrzymywane w czystości, a dostawy materiałów odbywać się muszą po godzinie 15. 10. Gruz z wyburzeń usuwać przez okno. 11. W wyniku wykonanych prac powstaną pomieszczenia: przedsionek z natryskiem (14), śluza brudna (15), śluza czysta (16), pracownia leków cytostatycznych (17), przedsionek z umywalką (18), pokój biurowy (19), ekspedycja leków (20), magazyn substratów (21), pomieszczenie techniczne klimatyzacji (22). a) Wykonanie pracowni cytostatycznej obejmuje prace: b) Wyburzenie ścianek działowych, demontaż czterech drzwi i trzech okien, które należy przekazać inwestorowi. c) Wykonanie nowych ścianek działowych wg projektu o izolacyjności akustycznej 45dB (pomiędzy pracownią cytostatyczną a pomieszczeniem technicznym klimatyzacji założono izolacyjność akustyczną 55 dB). d) Wymiana okien szt. 3, montaż drzwi szczelnych szt. 3, przeciwpożarowe szt.1, płycinowych szt.5. e) Wykonanie wykładzin rulonowych z cokołem o wys. 10cm, wyoblone wykonane w sposób bez szczelinowy. f) Wykonanie klimatyzacji wraz z kanałami wentylacyjnymi umieszczonymi pod sufitem. Centrala klimatyzacyjna umieszczona w pomieszczeniu technicznym (22) ze specjalnym wyciszeniem ścian i zabezpieczeniem przeciwpożarowym. g) Pomiędzy pracownią cytostatyczną (17) a magazynem substratów(21) i ekspedycją leków (20) zastosować śluzy materiałowe szt. 3 w tym 2szt.z filtrami HEPA. h) Prace instalacyjne elektryczne, c.o., c.t. oraz inst. wod-kan. i) Zamknięcie powierzchni za pomocą sufitów podwieszanych szczelnych. j) W związku z tym, że pomieszczenia apteki, w której znajdują się leki o różnej specyfice zgodnie z Prawem Farmaceutycznym będą zabezpieczone i apteka będzie czynna przy pracach budowlanych dlatego należy wykonać prowizoryczną stabilną ściankę np. z płyt OSB w korytarzu komunikacyjnym za drzwiami kierownika apteki a pomieszczeniem socjalnym (miejsce wskazane przez inwestora). Wykonanie i rozebranie ścianki ująć w kosztorysie. k) Pomieszczenia apteki użytkowane będą zabezpieczone istniejącym systemem alarmowym czynnym po zakończeniu pracy apteki po godz. 15. Za bezpieczeństwo i stabilność nienaruszalności prowizorycznej ścianki odpowiada Wykonawca. l) Wyizolować i zabezpieczyć również front robót od korytarza komunikacyjnego przychodni budynku głównego. m) Wykonawca do obioru przedłoży instrukcje obsługi wykonanej instalacji klimatyzacji oraz dokona przeszkolenia obsługi pracowników apteki oraz obsługi technicznej potwierdzony protokołem. W pomieszczeniu techniczny na ścianie umieścić schemat działania instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 8 000,00 zł (kwota słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): Bank Ochrony Środowiska O/Rzeszów Nr : 73 1540 1131 2001 6207 5170 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wykonanie pracowni cytostatycznej - nr sprawy ZOAG - 240/7/12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy podać nazwę banku oraz numer konta na jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony, a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 9 i 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach