Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych na obiekcie PWSZ w Płocku przy ul. Kościuszki 20.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych na obiekcie PWSZ w Płocku przy ul. Kościuszki 20.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych na obiekcie PWSZ w Płocku przy ul Kościuszki 20. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV 45430000-0 Pokrywanie podług i ścian CPV 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje, kompletne wykonanie malowania wszystkich pomieszczeń dydaktycznych i biurowych, częściową wymianę wierzchniej warstwy posadzek, drobne roboty uzupełniające. Zakres robót budowlanych malowanie emulsyjne wewnętrznych ścian i sufitów - cały obiekt częściowe malowanie stolarki drzwiowej malowanie boazerii korytarza - parter rozebranie ścianki działowej z płyt g-k w pomieszczeniu 108 demontaż całości posadzki z płyt korkowych na korytarzach i pomieszczeniach biurowych - cały obiekt Wymiana kratek wentylacyjnych - cały obiekt Wykonanie posadzki z gresu szkliwionego antypoślizgowego w pomieszczeniach po zdemontowanej płycie korkowej Wykonanie posadzki z wykładziny obiektowej typu Tarkiett w pokoju 108 Naprawa schodów wejściowych, wymiana uszkodzonych płytek, naprawa tynku Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona podczas prowadzenia remontu; Opróżnienia pomieszczenia z mebli, sprzętu itp. Ponownego wniesienia po remoncie mebli , sprzętu itp. Zabezpieczenia mienia, podług, stolarki drzwiowej i okiennej, posadzek , ciągów komunikacyjnych. Wyniesienia z budynku i utylizacji powstałych odpadów. Sprzątnięcia po zakończonych pracach. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają załączony przedmiar robót. Zaleca się by wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. Na zamontowane wyroby budowlane należy przedstawić aprobaty techniczne oraz deklaracje zgodności. Na zastosowane materiały należy przed ich wbudowaniem uzyskać akceptację Zamawiającego. Odpady należy wywieść i zutylizować Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni wszelkie urządzenia zabezpieczające, oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych jest zobowiązany opracować instrukcję bezpiecznego ich wykonania i zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót. Termin wykonania zamówienia ; jeden miesiąc od dnia podpisania umowy Wymagany termin gwarancji 2 lata
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach