Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku

Gmina Miasto Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2427333 , fax. 017 2427333
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Leżajsk
    ul. Rynek 1 1
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 2427333, fax. 017 2427333
    REGON: 00052468300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych zadań drogowych w Leżajsku, związanych z realizacją zadań: Zadanie nr 1 - Rozbudowa drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą woj. Nr 877 (ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna) w Leżajsku. Zadanie nr 2 - Przebudowa ul. Franciszkańskiej Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - Rozbudowa drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą woj. Nr 877 (ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna) w Leżajsku. Zakres opracowania projektowego obejmuje kompleksową dokumentację projektowo - kosztorysową niezbędną dla budowy drogi o łącznej długości ok. 620 m, przygotowaną zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz przebudowę istniejących dróg miejskich w ciągu ul. Fabrycznej, Hutniczej, części ul. Boronia i ul. Żeromskiego o łącznej długości ok. 1.350 m, a w szczególności: - podkłady i opracowania geodezyjne dla zakresu opracowania, - podziały geodezyjne do wniosku o wydanie decyzji na realizację inwestycji drogowej dla ok. 10 działek, - materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - projekt budowlany i wykonawczy drogowy wraz z chodnikami, oświetleniem oraz kanalizacją deszczową w projektowanej drodze, z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - 5 egz. - projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejących dróg miejskich (wzmocnienie konstrukcji, ewentualne poszerzenie, dobudowa kanalizacji deszczowej, kratek ściekowych) wraz z chodnikami - 5 egz., - projekt budowlany i wykonawczy oświetlenia ulicznego i chodników przy części ul. Boronia - 5 egz., - projekty branżowe, zabezpieczenie lub przebudowa urządzeń- 5 egz., - inne opracowanie niezbędne do realizacji zadania (np. geologia, sprawdzenie nośności drogi, organizacja ruchu,- 3 egz.), - specyfikacje techniczne i przedmiar robót - 2 egz, - kosztorys inwestorski - 2 egz, - pełny zakres opinii i uzgodnień (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie niezbędnych opinii, ZUDP w Leżajsku, uzgodnienia branżowe - energetyczne, gazownicze, komunalne, ZLK PLK, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, właściwy zarządca bocznic kolejowych, uzgodnienie organizacji ruchu,), - kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej. Wytyczne opracowania projektu: - szerokość projektowanej jezdni - 6,00 - 7,0 m, - przekrój uliczny, - chodniki, w granicach pasa drogowego, - odwodnienie - do istniejącej kanalizacji deszczowej. Zadanie nr 2 - Przebudowa ul. Franciszkańskiej Zakres opracowania obejmuje kompleksową dokumentację projektowo - kosztorysową niezbędną dla przebudowy drogi o łącznej długości ok. 430 m wraz z budową niezbędnej kanalizacji deszczowej obejmującą w szczególności: - podkłady i opracowania geodezyjne dla zakresu opracowania, - materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i innych decyzji administracyjnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę (lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej), - projekt budowlany i wykonawczy drogowy oraz kanalizacji deszczowej w projektowanej drodze, z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Klasztornej lub ul. Hutniczej (w przypadku włączenia do ul. Hutniczej niezbędne jest przejście przez tory kolejowe) - 5 egz. - projekty branżowe, zabezpieczenie urządzeń kolidujących z budowana infrastrukturą - 5 egz., - inne opracowanie niezbędne do realizacji zadania (np. geologia, organizacja ruchu,- 3 egz.), - specyfikacje techniczne i przedmiar robót - 2 egz, - kosztorys inwestorski - 2 egz, - pełny zakres opinii i uzgodnień (przygotowanie wniosków o wydanie przez dysponentów sieci warunków technicznych, uzyskanie niezbędnych opinii, ZUDP w Leżajsku, uzgodnienia branżowe: - energetyczne, gazownicze, komunalne i inne, uzgodnienie organizacji ruchu,). - kompletna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: - dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, formularza cenowego, niezbędnych oświadczeń), - wykonanie przez Wykonawcę rocznie przynajmniej dwóch podobnych zamówień, - osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży podobnych usług w wysokości 100.000 zł, - zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów robót, w terminie do 30 dni od dostarczenia rachunku do zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - uprawnienia do wykonywania funkcji projektanta w zakresie dróg, - zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez zamawiających), - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to przedkłada dokumenty za ten okres.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach