Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny ogłasza przetarg
- Adres: 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6282741, 2347507 , fax. 022 6282741
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny
ul. Noakowskiego 3 3
00-664 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6282741, 2347507, fax. 022 6282741
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych pomieszczeń laboratoryjnych nr 5 i 10 w Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Noakowskiego 3, na potrzeby Instytutu Biotechnologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjno-remontowych. pomieszczeń laboratoryjnych nr 5 i 10 na potrzeby laboratoriów Instytutu Biotechnologii znajdujących się w Gmachu Chemii Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej przy ul. Noakowskiego 3. Zamawiane prace mają charakter robót remontowo-budowlanych (konserwacja ścian i sufitów, remont posadzek, roboty stolarskie, roboty murowe i okładzinowe, budowa dygestoriów, inne) oraz robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej (wymiana kabli i osprzętu, inne) i instalacji sanitarnych - c.o. (wymiana orurowania i zaworów), wodno-kanalizacyjnej (m.in. wymiana rur, zaworów, armatury, inne), wentylacyjnej (wymiana przewodów, montaż wentylatorów) i gazowej (wymiana rur i zaworów). Łączna przybliżona powierzchnia przeznaczona do remontu -78 m2. Wysokość pomieszczeń 3,8 - 4,2 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca powinien spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp. Warunki szczegółowe: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 200 tys. zł, 3) zapewninie objęcia pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i kierownika robót sanitarnych przez osoby spełniające następujące wymogi: a) kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, wentylacyjnej i gazowej, 4) wykazanie się zrealizowaniem (rozpoczęciem i zakończeniem) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 5 robót rodzajowo i finansowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. wykonanie co najmniej pięciu robót remontowo-budowlanych w obiektach badawczych i badawczo-dydaktycznych (instytuty, uczelnie) polegających na budowie i /lub remoncie badawczych laboratoriów chemicznych i/lub fizykochemicznych i/lub biochemicznych wraz z budową dygestoriów o konstrukcji drewnianej oszklonej, o wartości netto nie mniejszej niż 200 000 zł każde.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 200 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. 6) Wykaz osób, które będą brać udział w realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i kierownika robót sanitarnych wraz z informacją na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego tych osób oraz z kopiami odpowiednich uprawnień budowlanych i kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7) Informację o doświadczeniu Wykonawcy, która potwierdzi, że Wykonawca zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 5 robót rodzajowo i finansowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej pięć robót remontowo-budowlanych w obiektach badawczych i badawczo-dydaktycznych (instytuty, uczelnie) polegających na budowie i /lub remoncie badawczych laboratoriów chemicznych i/lub fizykochemicznych i/lub biochemicznych wraz z budową dygestoriów o konstrukcji drewnianej oszklonej, o wartości netto nie mniejszej niż 200 000 zł każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (referencje), potwierdzonymi przez upoważnionego przedstawiciela inwestora/jednostki oraz kopiami protokołów odbioru końcowego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19