Przetargi.pl
Wykonanie obniżenia krawężników na ciągach dróg rowerowych we Wrocławiu

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53-633 Wrocław, ul. Długa 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49 49
    53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 00015014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie obniżenia krawężników na ciągach dróg rowerowych we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie obniżenia krawężników na ciągach dróg rowerowych we Wrocławiu. 2. Zakres zamówienia: 2.1. W zakres remontów wchodzą roboty obejmujące naprawy bieżące i przebudowy ciągów rowerowych, tj.: - naprawy cząstkowe nawierzchni jezdni z kostki kamiennej 9/11 i 18/20, - naprawy cząstkowe chodników z: kostki kamiennej 4/6, 9/11, kostki betonowej, płyt kamiennych, płytek betonowych 20/20, 30/30, 35/35 i 50/50, - remonty chodników i uzupełnienia podbudów z kruszywa kamiennego (0-31,5) - przebudowa i regulacja wysokościowa istniejących krawężników kamiennych i betonowych, obrzeży betonowych, oporników kamiennych i betonowych oraz ścieków z kostki kamiennej 18/20 i 9/11 jedno i dwurzędowej, - regulacja wysokościowa istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego typu: włazy wod-kan, zawory gazowe, kratki ściekowe itp. Przewiduje się wykonanie robót mechaniczne lub ręczne. 2.2. Organizacja ruchu zastępczego wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej, pozyskaniem niezbędnych uzgodnień i pełnieniem nadzoru autorskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegające na wykonaniu napraw cząstkowych nawierzchni: z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych i kamiennych o powierzchni min. 3000 m2 w ciągu kolejnych 12 miesięcy, których łączna wartość wynosiła min. 150 000 zł netto. 3. Dysponują bazą sprzętową zlokalizowaną na terenie miasta Wrocławia lub w odległości nie większej niż 25 km od granic miasta. 4. Dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: a) Samochodem wywrotką o masie całkowitej do 8 Mg b) Samochodem skrzyniowym o masie całkowitej do 8 Mg c) Samochodem skrzyniowym HDS d) Ładowarką kołową e) Sprężarką f) Walcem statycznym samojezdnym 0,006 Mg g) Zagęszczarką do 300kg h) Koparko-ładowarką o pojemności łyżki min. 0,25 m3 i) Żurawiem j) Spycharką. 5. Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowy dróg i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej warunek 1 muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2 i 4 dowolny wykonawca lub wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie, warunek 3 i 5 dowolny wykonawca składający ofertę wspólną. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/ wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego właściwego oddziału; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu napraw cząstkowych nawierzchni: z kostki kamiennej, betonowej, płyt betonowych i kamiennych o powierzchni min. 3000 m2 w ciągu kolejnych 12 miesięcy, których łączna wartość wynosiła min. 150 000 zł netto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Uprawnienia budowlane oraz aktualny na dzień składania ofert dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach