Przetargi.pl
Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w pasie jezdni ul. Czystej w Gnieźnie, w roku 2013

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego w pasie jezdni ul. Czystej w Gnieźnie, w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne. 2.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.2 Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 5cm, w pasie jezdni ul. Czystej w Gnieźnie, o szerokości 5,20m na dł. 123mb, m.in.: - frezowanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 3,0 cm na powierzchni 783,66 m2 - 23,51 m3 - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni po frezowaniu na powierzchni 740 m2 - skropienie asfaltem nawierzchni po frezowaniu na powierzchni 740 m2 - wykonanie warstwy wyrównawczej śr. gr. 3cm z betonu asfaltowego na powierzchni 740 m2 - wykonanie nakładki z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 5 cm po uwałowaniu, na powierzchni 740 m2 . - przełożenie chodników, zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm 26 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm, na ławie betonowej 26 m - ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm, na ławie betonowej 26 m 2.1.3. Regulację pionową: - studni kolektorowych - 3 szt., - zaworów wodociągowych i gazowych - 6 szt. - kratek ściekowych ulicznych - 4 szt. 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1.Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729 ), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zaopiniowanego przez Zarządcę dróg i Policję oraz zatwierdzonego przez Organ Zarządzający Ruchem. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2.Sprzęt: frezarkę nawierzchni asfaltowych, walec statyczny wibracyjny min. 10,0 t, walec ogumiony samojezdny 12-16 t, środki transportowe, skrapiarkę z listwą do spryskiwania emulsją na gorąco na szerokości min. jednego pasa ruchu, rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości rozkładania 6,00 m, i inny drobny sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zamówienia winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 2.2.3.Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.z 2012 r., poz. 391 t. j. ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 2.2.5.Utrzymanie przejezdności ulic przylegających do placu budowy i w przypadku ich uszkodzenia wykonanie remontu, celem przywrócenia do stanu pierwotnego. 2.2.6.Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. 2.2.7.Obsługę geodezyjną - wytyczenie w terenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę. 2.2.8.Oczyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej i osadników w nich oraz, studni kolektorowych wraz z kinetami z materiałów budowlanych wykorzystywanych w trakcie prowadzonych prac drogowych. Przed rozpoczęciem prac oraz po zakończeniu zadania, należy dokonać ( z przedstawicielem PWiK i Zamawiającego ) przeglądu stanu kanalizacji ogólnospławnej, celem otrzymania po zakończonym zadaniu pisemnego potwierdzenia z PWiK Gniezno, o zdatności powyższych urządzeń do eksploatacji. 2.3. Wymagania jakościowe: 2.3.1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancje jakości na min. 36 m-cy. Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze częściowym i końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.). 2.3.2. Beton asfaltowy użyty do wykonania warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej powinien spełniać warunki mas dla ruchu KR 2 oraz posiadać gwarancje jakości na min. 3 lata (licząc od dnia podanego w protokóle odbioru końcowego zadania). 2.3.3. Okres gwarancji na wykonane prace 36 m - cy, na cały umowny zakres roboty, licząc od daty jej odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach