Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji - remontu drogi na działach nr 14,67/9 oraz 67/10 we wsi Dziewięć Włók w ramach zadania pod nazwą Zagospodarowanie poscaleniowe dla obiektu Dziewięć Włók gmina Pruszcz Gdański, Powiat Gdański (dokumentacja geodezyjno-prawna) - poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji - remontu drogi na działach nr 14,67/9 oraz 67/10 we wsi Dziewięć Włók w ramach zadania pod nazwą Zagospodarowanie poscaleniowe dla obiektu Dziewięć Włók gmina Pruszcz Gdański, Powiat Gdański (dokumentacja geodezyjno-prawna) - poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie modernizacji - remontu drogi na działach nr 14,67/9 oraz 67/10 we wsi Dziewięć Włók w ramach zadania pod nazwą Zagospodarowanie poscaleniowe dla obiektu Dziewięć Włók gmina Pruszcz Gdański, powiat gdański (dokumentacja geodezyjno-prawna) - poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanego z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac budowlanych związanych z remontem drogi na działkach nr 14,67/9 oraz 67/10 we wsi Dziewięć Włók: -usunięcie krzewów w celu polepszenia widoczności, -zdjęcie warstwy humusu, -korytowanie wraz z zagęszczeniem podłoża, -wykonanie wzmocnienia podłożą z kruszywa stabilizowanego cementem, -wykonanie podbudowy lub wyrównanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, -wykonanie zjazdów, -wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, -umocnienie powierzchni niezabudowanych humusem oraz obsianie mieszanką traw, -budowę poboczy gruntowych, -inne roboty drogowe i towarzyszące. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z: a.Projektem wykonawczym stanowiącym - załącznik nr 9 do SIWZ b.Przedmiarem robót - załącznik nr 10 do SIWZ. c.Szczegółową Specyfikacją Techniczną - załącznik nr 11 do SIWZ Wskazane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi . 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Projekcie Wykonawczym (zał. nr 9 do SIWZ), Przedmiarze robót (zał. nr 10 do SIWZ) oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną (zał. nr 11 do SIWZ) 4.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 8 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowyz winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 3 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 2 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 8.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 9.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w opisie technicznym. 10.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 20.11.2013 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 20.11.2013 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach