Przetargi.pl
Wykonanie malowania konstrukcji stalowej dachu i przewodów wentylacyjnych, remontu instalacji wody basenu i wymianie folii oraz remontu zaplecza sanitarnego basenu w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach przy ul. Witosa 23

Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-014 Katowice, ul. Mariacka 23 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych
    ul. Mariacka 23 23 23
    40-014 Katowice, woj. śląskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie malowania konstrukcji stalowej dachu i przewodów wentylacyjnych, remontu instalacji wody basenu i wymianie folii oraz remontu zaplecza sanitarnego basenu w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach przy ul. Witosa 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie malowania konstrukcji stalowej dachu i przewodów wentylacyjnych, remontu instalacji wody basenu i wymianie folii oraz remontu zaplecza sanitarnego basenu w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach przy ul. Witosa 23, a w szczególności a) Część I - Malowanie konstrukcji stalowej dachu i przewodów wentylacyjnych. Zamówienie obejmuje roboty związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym powłokami malarskimi konstrukcji stalowej dachu oraz kanałów wentylacyjnych usytuowanych w przestrzeni konstrukcji dachu basenu. b) Część II - Remont instalacji wodnej basenu i wymiana folii. Zamówienie obejmuje roboty polegające na remoncie instalacji wodnej i wymianie folii w basenie o wymiarach 25x12,5x1,2-1,65m. Przed przystąpieniem do robót należy usunąć z niecki basenu wszelkie zamontowane w niej elementy, tj. drabinki, słupki, dysz, zdjąć folię PCV oraz włókninę poliestrową oraz zdemontować wszystkie listwy i kątowniki. Po usunięciu okładziny należy dokonać przeglądu niecki, ocenić konstrukcję oraz sprawdzić poziom rynny przelewowej, następnie należy oczyścić nieckę oraz uzupełnić zaprawą cementową ubytki w ścianach i na dnie. Po zakończeniu robót związanych z wyrównaniem (wypoziomowaniem) rynny przelewowej i podłączeniu instalacji, na odpowiednio przygotowane podłoże (mocne, równe, oczyszczone i suche) można układać na kleju włókninę poliestrową o masie ok. 400 g/m2, a następnie folię PCV. Nowa wykładzina stanowić będzie izolację konstrukcji niecki przed wodą i zostanie ułożona na dnie i ścianach niecki oraz w rynnie przelewowej. c) Część III - Remont zaplecza sanitarnego basenu. Zamówienie obejmuje swym zakresem: roboty rozbiórkowe (demontaż urządzeń sanitarnych i wod.-kan., ścianek działowych przebieralni i kabin natrysków, osprzętu instalacji elektrycznej, rozbiórka okładzin ściennych i tynków, płytek podłogowych, skucie posadzki, rozbiórka izolacji poziomych, wykucie ościeżnic drzwiowych), roboty posadzkowe (wykonanie warstw wyrównawczych na istniejącym stropie, wykonanie izolacji poziomej oraz uszczelnienia masami żywicznymi, montaż odwodnień liniowych, wykonanie izolacji z folii), roboty murowe (zagruntowanie ścian folią w płynie, licowanie ścian płytkami ceramicznymi na zaprawie kleju wodoodpornego, malowanie ścian farbami), wykonanie ścianek kabin przebieralni i natryskowych systemowych z płyt wodoodpornych, roboty instalacyjne: wodno-kanalizacyjne (montaż instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji PCV, montaż osprzętu), elektryczne (montaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienia polegające na wykonaniu: konserwacji stalowych konstrukcji wsporniczych dachów, kominów, silosów, zbiorników, suwnic, słupów oświetleniowych i wysokiego napięcia, masztów antenowych, lin stalowych, odciągów oraz konstrukcji stalowych - dla części I; montowaniu wykładzinowych folii basenowych zbrojonych - dla części II; robót budowlanych w zakresie remontów budynków, pomieszczeń obejmujących swym zakresem prace budowlane oraz instalacyjne sanitarne i elektryczne - dla części III. Osoba poprzedniego inwestora nie ma wpływu na podobieństwo zamówienia b) wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w dziedzinie konstrukcyjno-budowlanej - dla każdej z części oraz osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania robót i pomiarów elektrycznych - dla części III. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero-jedynkowym, tj. spełnia-niespełnia); niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch robót budowlanych w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania- w przypadku składania oferty na więcej niż 1 część osobno dla każdej z części. 6. dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 8. uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby, która będzie kierować wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz dokument potwierdzający jej przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. kopię uprawnień do wykonywania robót i pomiarów elektrycznych - dla części III 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej w pkt. 7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zojo.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach