Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Szonowo.

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4665043 , fax. 056 4665046
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4665043, fax. 056 4665046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Szonowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i opisem technicznym wykonania robót budowlanych opracowanymi przez Zakład Projektowania i Usług Budowlanych BENBUD Benedykt Reder z siedzibą w Grudziądzu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: robót budowlanych wewnętrznych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzek, wykonanie instalacji wentylacyjnej, ułożenie płytek ceramicznych, naprawa tynków, wykończenie ścian i sufitów gładzią gipsową oraz malowanie ścian i sufitów), robót budowlanych zewnętrznych (remont schodów zewnętrznych z wyłożeniem płytkami antypoślizgowymi oraz wykonanie chodnika).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 1.000,00 zł. Słownie:jedentysiączłotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 4. Zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia. 5. Osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6. Spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów o których mowa w rozdziale V SIWZ. b) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca (spełnia) albo (nie spełnia) poszczególnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Wykonawcy, profil działania, który musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (co najmniej 2 zamówienia), porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia budowlane - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Informacja o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie zobowiązani są oni przed zawarciem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. Wynikające z SIWZ 1. Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Druk WYKAZ WYKONANYCH(WYKONYWANYCH W CIĄGU OSTATNICH __ LAT ROBÓT BUDOWLANYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach