Przetargi.pl
remont świetlicy wiejskiej w budynku Pastorówki, przebudowa chodnika wraz z budową kładki dla pieszych w miejscowości Zelgno

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
    REGON: 00572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont świetlicy wiejskiej w budynku Pastorówki, przebudowa chodnika wraz z budową kładki dla pieszych w miejscowości Zelgno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont świetlicy wiejskiej w budynku Pastorówki, przebudowa chodnika wraz z budową kładki dla pieszych w miejscowości Zelgno Zakres robót obejmuje m.in.: 1) remont świetlicy wiejskiej zlokalizowanej na parterze budynku, w ramach którego należy wykonać m.in.: a) wykucie dwóch otworów szerokości 4 m w ścianach nośnych, b) wzmocnienie stropu pod przyszłą biblioteką, c) wykonanie ścian działowych w części sanitariatów i kuchni koła gospodyń wiejskich oraz w pomieszczeniu magazynu oleju, d) wykonanie fundamentu pod platformę dla niepełnosprawnych; e) wykonanie nowych okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów, f) wykonanie nowej posadzki z płyt kamiennych na podcieniu, g) renowacja istniejących drewnianych podłóg i schodów, h) renowacja istniejących drewnianych drzwi wewnętrznych, i) wykonanie gładzi gipsowych wszystkich ścian i sufitów oraz pomalowanie ich farbami emulsyjno-akrylowymi wg projektu kolorystyki, j) wykonanie remontu instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu, k) remont instalacji c.o. wraz z przeniesieniem istniejącej kotłowni z parteru do piwnicy budynku oraz pogłębienie pomieszczenia kotłowni, l) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, m) montaż platformy dla niepełnosprawnych - windy, n) wykonanie zewnętrznego podjazdu dla niepełnosprawnych. 2) przebudowę chodnika polegająca na wymianie nawierzchni chodnika na kostkę typu Polbruk gr.6 cm na powierzchni 456 m2 wraz z wymianą krawężników; 3) budowę kładki dla pieszych składającą się dwóch belek żelbetowych policzkowych o wymiarach 30 x 100 cm wygiętych podłużnie oraz żelbetowej płyty właściwej pokrytej kostką granitową o wymiarach 60 x 60 x 60 cm wraz z balustradą drewnianą wykonaną zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich poosiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: a/dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; b/ dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c/ dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000zł; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. Pzp oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez nich uprawnień zawodowych, o których mowa w rozdz. III pkt 1.3 a-c wg załącznika Nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w/w osobami zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wraz z oświadczeniem tym należy złożyć dokumenty o których mowa w punkcie 3 . 4) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000zł; 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 6) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp. stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1, 2, 4, 5 i 6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone i poświadczone przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach