Wójt Gminy Obrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-126 Obrowo, Obrowo 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6786022 , fax. 056 6786022 w. 35
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Obrowo
Obrowo 54 54
87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6786022, fax. 056 6786022 w. 35
REGON: 00053438000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi urbanistyczne dotyczące miejscowości położonych na terenie gminy Obrowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz opracowywanie projektów decyzji dla lokalizacji inwestycji celu publicznego obejmujących miejscowości położone na terenie Gminy Obrowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2. wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.3. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 1.4. wykaz usług dotyczących przedmiotu zamówienia, potwierdzających, że wykonawca wykonywał prace objęte przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat lub jeżeli prowadzi działalność krócej, to w tym czasie, ze wskazaniem podmiotów, na rzecz których prace te były wykonywane Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.5. podpisany projekt umowy - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu (np. wraz z imienna pieczątka osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). 3. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. 4. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczych dla oświetleń drogowych
Dodano: 2016-05-17 - opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dla przebudowy dróg gminnych: ul.. Handlowej, ul. Bankowej, cz. ul. Piaskowej, ul. Spółdzielczej i cz. ul. Lipnowskiej w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2015-10-30 - opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dla jednostronnego chodnika w obrębie drogi wojewódzkiej Nr 552 na odcinku od istniejącego chodnika w Lubiczu Dolnym ul. Grębocka do istniejącego chodnika w obrębie wiaduktu autostradowego (rejon istniejącego przejścia dla pieszych).
Dodano: 2015-10-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy dróg na terenie gminy Osielsko
Dodano: 2015-10-02 - opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dla budowy drogi gminnej do PSZOK i oczyszczalni w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2014-06-09 - opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dla jednostronnego chodnika wzdłuż drogi gminnej Nr 100742 C w Gronowie
Dodano: 2014-05-19 - Wykonanie koncepcji architektonicznej dla zadania pod nazwą: Park Góry Piekarskie przy ul. Słowackiego i ul. Kraszewskiego w Toruniu.
Dodano: 2014-05-13 - opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dla przebudowy dróg gminnych ul. Różanej, ul. Liliowej, ul. Konwaliowej i ul. Narcyzowej w Lubiczu Dolnym
Dodano: 2014-03-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych budowy placów zabaw w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - RADOSNA SZKOŁA na terenie miasta Torunia dla następujących lokalizacji: 1.SP nr 18, ul. Wyszyńskiego 1/5 2.SP nr 28, ul. Przy Skarpie 13 3.SP nr 32, ul. Kosynierów Kościuszkowskich 11 4.SP nr 3, ul. Legionów 210 5.SP nr 31, ul. Dziewulskiego 41b 6.SP nr 8, ul. Łyskowskiego 28
Dodano: 2013-10-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej wymiany sieci wodnej i kanalizacyjnej w budynku C Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, mieszczącego się przy ul. Konarskiego 3
Dodano: 2013-07-15