Przetargi.pl
Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych na terenie gminy Włodawa, w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Eko - energia w Gminie Włodawa

Gmina Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Jana Pawła II 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0825721234 , fax. 0825721234
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodawa
    ul. Jana Pawła II 22 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0825721234, fax. 0825721234
    REGON: 11019786500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej oraz montaż kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych na terenie gminy Włodawa, w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Eko - energia w Gminie Włodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na montażu 336 instalacji solarnych w budynkach prywatnych i 5 instalacji na budynkach użyteczności publicznej oraz montaż 50 kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych na terenie Gminy Włodawa realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu Eko energia w Gminie Włodawa Realizacja zamówienia będzie obejmowała: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu 336 instalacji solarnych dla budynków prywatnych wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 1B do PFU. 2) Wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu 5 instalacji solarnych dla budynków użyteczności publicznej wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 1D do PFU. 3) Wykonanie dokumentacji projektowej dla montażu 50 kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę dla budynków prywatnych wg wykazu stanowiącego załącznik Nr 1C do PFU. 4) Uzyskanie zezwoleń na realizację instalacji solarnych oraz kotłów c.o zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa budowlanego. 5) Zainstalowanie wg opracowanych projektów 336 szt. instalacji solarnych w budynkach prywatnych oraz 5 szt. instalacji solarnych w budynkach użyteczności publicznej. 6) Zainstalowanie wg opracowanych projektów 50 szt. kotłów centralnego ogrzewania wykorzystujących biomasę w budynkach prywatnych. 7) Próby, regulacja instalacji. 8) Rozruch technologiczny instalacji solarnych. 9) Rozruch technologiczny kotłowni. 10) Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji solarnych i kotłów c.o. wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom. 11) Wykonanie specjalnego serwisu (portalu) internetowego, który będzie pełnił funkcje edukacyjne, promocyjne oraz oferował usługi on-line oraz wyposażenie min. trzech wybranych instalacji solarnych w sterowniki umożliwiające wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet. 12) Usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez Wykonawcę bezpłatne i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustaloną przez Wykonawcę nie rzadziej niż raz na dwa lata. 2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - użytkowym (PFU) stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji - (załącznik nr 10 do SIWZ) 3. W PFU określone są adresy nieruchomości w poszczególnych miejscowościach w których będą wykonywane instalacje solarne i kotły centralnego ogrzewania opalane biomasą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany nieruchomości w których będą montowane instalacje solarne oraz kotły c.o na biomasę z uwagi na: rezygnacje mieszkańców, z przyczyn losowych bądź braku technicznych możliwości wykonania instalacji solarnych lub kotłów c.o opalanych biomasą. 4. Prognozowana wielkość robót budowlanych i płatności zostanie rozłożona w następujących proporcjach: a) w 2014 r. 100 % dokumentacji projektowej b) w 2014 r. 100 % kotłów na biomasę oraz ok. 50 % instalacji solarnych, portal (serwis) internetowy c) w 2015 r. ok. 50 % instalacji solarnych 5. Zamawiający dopuszcza równoległe projektowanie i wykonywanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną przed jej końcowym odbiorem. Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych jest zatwierdzenie kompletu dokumentacji technicznej obiektu , którego dotyczy przez Zamawiającego oraz ewentualne uzyskanie zezwoleń właściwego organu na realizację robót. 6. Wymagane terminy gwarancji jakości: 1) Wymagany termin gwarancji wynosi: gwarancja na kolektor słoneczny - min. 10 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, gwarancja na kocioł c.o. - min. 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, gwarancja na zasobnik c.w.u. - min. 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, gwarancja na pozostałe roboty, materiały i urządzenia - min 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 2) Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 2 do PFU 7. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1) Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w Programie funkcjonalno-użytkowym, 2) Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy Prawo Budowlane, 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenia na ich zastosowanie/wbudowanie (aktualne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i inne), 4) Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one wbudowane, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru i ponosi odpowiedzialność za szkody, kradzieże i inne uszkodzenia materiałów i urządzeń. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary materiały urządzenia rozwiązania równoważne w stosunku do towarów materiałów urządzeń rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp to towary materiały urządzenia rozwiązania o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w dokumentacji przetargowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (Słownie: czterdzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 91 1020 1260 0000 0402 0099 5431 w PKO BP S.A Biała Podlaska, z dopiskiem Wadium na przetarg - Eko - energia w Gminie Włodawa 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w Rozd. VIII ust. 2 pkt. 2 - 5 SIWZ, oryginał dokumentu należy dołączyć od oferty. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał za skuteczne w chwili uznania na rachunku zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 7. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwlodawa.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach