Przetargi.pl
Wykonanie instalacji solarnej podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz przebudowę przyłącza ciepłowniczego Budynek Kuchni - Budynek Psychiatrii - Budynek Administracji w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Leśna 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 47 23 , fax. 017 240 47 23
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Leśna 22 22
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 47 23, fax. 017 240 47 23
    REGON: 00030665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lezajsk.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji solarnej podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz przebudowę przyłącza ciepłowniczego Budynek Kuchni - Budynek Psychiatrii - Budynek Administracji w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji solarnej podgrzewu ciepłej wody użytkowej oraz przebudowę przyłącza ciepłowniczego Budynek Kuchni - Budynek Psychiatrii - Budynek Administracji w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku z podziałem na 2 części: 1) Część Nr 1 Pakiet nr 1 Instalacja solarna podgrzewu ciepłej wody użytkowej, 2) Część Nr 2 Pakiet nr 2 Przebudowa przyłącza ciepłowniczego Budynek Kuchni - Budynek Psychiatrii - Budynek Administracji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część Nr 1 w wysokości 13 000 złotych, Część Nr 2 w wysokości 1 500 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % jaka wynika z sumy kwot zaoferowanych w wybranych częściach 6) wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż : a) część Nr 1 - 400 000 złotych, b) część Nr 2 - 100 000 złotych 7) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia - dotyczy części nr 1, 8) posiadają na urządzenia oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Sprawozdanie z badań potwierdzających parametry techniczne zastosowanych kolektorów słonecznych wg PN-EN 12975-2:2007 wykonane przez niezależne akredytowane laboratorium badawcze - dotyczy Części nr 1. 4. Uprawnienia budowlane instalacyjne. Wymagane jest aby osoby posiadające uprawnienia były członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % jaka wynika z sumy kwot zaoferowanych w wybranych częściach wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia - dotyczy części nr 1. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania przedmiotu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej jedna robota budowlana : 1) część Nr 1 o wartości 400 000 złotych, 2) część Nr 2 o wartości 100 000 złotych. 8. Dokumenty potwierdzające obliczenia wg uznanego programu symulacyjnego np. T_SOL dotyczące Wymaganych parametrów technicznych instalacji solarnej opisanych w poz. 1, 2, 3 zamieszczonych w Załączniku nr 4 SIWZ Wymagane parametry techniczne - dotyczy części nr 1. 9. Oświadczenia Wykonawcy: 9.1 że, Wykonawca spełniania wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zobowiązanie załączyć do oferty, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjął ją bez zastrzeżeń, 9.2 że, Wykonawca posiada na urządzenia oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowne dokumenty (certyfikat, atest) dopuszczające do stosowania w budownictwie, 9.3 oświadczenie, Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lezajsk.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach