Przetargi.pl
wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2014-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie druków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79823000-9 usługa drukowania i dostawy 3. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 2 do specyfikacji - Pakiet asortymentowo - cenowy 4. Ilości podane w załączniku nr 2 są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Wzory druków Zamawiający przekazywać będzie wraz z zamówieniem. 5. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 7. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1)Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności , Łódź, ul. Lecznicza 6 2)Zespół ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź ,ul. Piotrkowska 149 3)I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Tybury 16 4)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Limanowskiego 194/196 5)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Tokarzewskiego 53 6)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Marysińska 36 7)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Motylowa 4 8)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Rybna 18 9)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Perla 2 10)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Sprinterów 11 11)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Kasprzaka 27 12)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Karolewska 70/76 13)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Garnizonowa 38 14)II Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Grota -Roweckiego 30 15)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Elsnera 12 16)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Zbocze 2a 17)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Wysoka 20/22 18)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Tramwajowa 21 19)Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10-go Lutego 7/9 20)Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Piotrkowska 61 21)III Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5 22)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5 23)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Dąbrowskiego 33 24)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Senatorska 4 25)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Paderewskiego 47 26)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Rzgowska 170 27)Punkt Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Wróblewskiego 18 28)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej , Łódź ul. Lipowa 28 29) Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 30)Klub Integracji Społecznej ul. Ks Młyn 2 31)Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 32)Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 9. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem. 10. Zamawiający określi w zamówieniu asortyment, ilości oraz miejsce dostawy druków. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione druki w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania zamówienia. 12. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy druków w przypadku: a) stwierdzenia nieaktualności treści dostarczonego druku; b) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; c) dostarczenia druków w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 14. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym, asortymentowym, 5) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać na piśmie Zamawiającemu wszelkie zmiany numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. 15. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonym asortymencie Zamawiający telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłasza reklamację Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych lub uszkodzonych w wyniku transportu druków na własny koszt. 17. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych druków, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie Wykonawcę. 18. Zawiadomienia mogą być składane telefonicznie, potwierdzone pisemnie faksem lub e-mailem. 19. Wykonawca w terminie 3 dni od zgłoszenia reklamacji dokona wymiany wadliwych druków na wolne od wad lub dostarczy brakujące druki 20. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 21. Wykonawca będzie wystawiał fakturę po dokonaniu dostawy druków potwierdzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 22. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, zgodne z jego ofertą, stanowią załącznik nr 1 do umowy - Pakiet asortymentowo-cenowy. 23. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu do jego siedziby tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 24. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 25. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji wzorów druków, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa określających wygląd i treść druków objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach