Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach.

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 380 21 76, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    Dworcowa 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 380 21 76, , fax. -
    REGON: 19167486500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Starostwa Powiatowego w Kartuzach, w tym wniesienie, umieszczenie we wskazanych pomieszczeniach, montaż, a także posprzątanie pomieszczeń, usunięcie i zutylizowanie opakowań i elementów zabezpieczających materiały podczas transportu. 2. W skład zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą: 1) szafy, 2) biurka, 3) stoły, 4) szafki kuchenne, 5) taborety, fotele i krzesła biurowe. Okucia mebli, zawiasy drzwiczek, gałki i uchwyty do otwierania szaf i szuflad muszą być metalowe. Wszystkie przewidziane zamki muszą być wyposażone w komplet min. 2 kluczy, a poszczególne zamki muszą mieć różne klucze. Stopki wszystkich mebli muszą być jednorodne i podbite materiałem zapewniającym ochronę podłogi przed zarysowaniem. 3. Miejscem dostawy i montażu: 1) mebli dla Wydziału Rozwoju, Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych jest budynek Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. 3 Maja 2/9, 2) mebli kuchennych oraz taboretów dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami jest budynek Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. 3 Maja 2/1, 3) foteli i krzeseł biurowych jest budynek Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Dworcowej 1. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed planowanym podjęciem robót montażowych uzgodnić z Zamawiającym termin przystąpienia do wykonania zamówienia. 5. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. a także za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia (podczas wnoszenia czy montażu). Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 10. Okres rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. 11. Po dokonaniu wyboru oferty Wykonawcy dostawy, będzie on zobowiązany na wezwanie Zamawiającego do przedstawienia próbek płyt meblowych oraz kolorystyki elementów metalowych do akceptacji. 12. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. Wszelkie rysunki i grafiki opisujące materiały mają charakter poglądowy. 13. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach