Przetargi.pl
Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenie stropodachu, stropu ostatniej kondygnacji, wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bram obiektu Komisariatu Policji przy ul. Krakowskiej 17 w Wolbromiu

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenie stropodachu, stropu ostatniej kondygnacji, wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bram obiektu Komisariatu Policji przy ul. Krakowskiej 17 w Wolbromiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropodachu, stropu ostatniej kondygnacji, wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bram obiektu Komisariatu Policji przy ul. Krakowskiej 17 w Wolbromiu. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - wymianę okien, drzwi zewnętrznych, - wymianę pokrycia dachowego budynku z papy na blachodachówkę, - jednokrotne pokrycie dachu budynku garażowego, - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wełną mineralną z położeniem tynku silikatowo-silikonowym, - wykonanie daszku o konstrukcji stalowej z pokryciem blachą powlekaną, - demontaż i ponowny montaż instalacji przeciwoblodzeniowej z wykonaniem pomiarów elektrycznych. - wymianę bram garażowych na bramy uchylne, systemowe, - wymianę bramy wjazdowej na bramę automatyczną, podnoszoną, - docieplenie stropu ostatniej kondygnacji styropianem, - malowanie farbą silikatową ściany frontowej budynku, - montaż dwustronnego semafora w formie kasetonu świetlnego świecącego własnym światłem z napisem POLICJA i z logo. UWAGI: - W związku z tym, że przedmiotowy budynek jest zlokalizowany w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej w niniejszych robotach należy zastosować materiały oraz kolorystykę zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (rysunki z opisami w załączeniu). Zamawiający informuje, że część zakresu robót dotyczącego ocieplenia, wymiany okien i drzwi zewnętrznych na tym zadaniu będzie finansowana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. - Z uwagi na to, że planowane roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie należy w trakcie ich wykonywania dołożyć staranności, aby nie zakłócać jego normalnego funkcjonowania, zachować szczególny porządek w rejonie wykonywanych prac oraz warunki bezpieczeństwa dla ludzi i mienia. 2. Wykonawcy mają możliwość odbycia oględzin obiektu objętego zamówieniem w dni robocze w godz. 900-1400. Termin oględzin obiektu wyznacza się na dzień 17.04.2014 r. (czwartek). Zbiórka uczestników oględzin - w obiekcie przy Dyżurce. 3. Wykonawca musi zapewnić w ramach ceny oferty w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemów: 1) kontroli dostępu, 2) bramy automatycznej podnoszonej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań związanych z serwisowaniem w tym przeglądów systemów (urządzeń) w okresie gwarancyjnym, które tego wymagają w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania świadectwa energetycznego budynku w 2 egz. Koszt wykonania opracowań należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie kosztów ogólnych. 6. Dla celów realizacji malowania ściany frontowej budynku Wykonawca jest zobowiązany do wystąpienia do Zarządcy Dróg o zajęcie chodnika na czas ustawienia rusztowania i wykonania robót elewacyjnych. Wszelkie koszty związane z zajęciem chodnika na czas wykonywania robót ponosi wykonawca (w tym opracowanie projektu organizacji ruchu). 7. Wykonawca poniesie koszty związane z zajęciem terenu sąsiednich nieruchomości na czas wykonywania robot. 8. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają: dokumentacja projektowa (rysunki techniczne) - załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiar robót (załącznik nr 6 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami wykonawczymi (nie gorszymi), w tym okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w dokumentacji projektowej (przedmiarze). Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań wykonawczych na inne, niż zakłada dokumentacja projektowa (przedmiar), może nieść za sobą potrzebę dostosowania projektu do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w dokumentacji projektowej. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca udzieli gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, 2) na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja w okresie nie krótszym niż gwarancja producenta, jednak nie mniej niż 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót, z zastrzeżeniem kolejnego punktu 11. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku nr 11 do SIWZ. 12. Wykonawca będzie odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady przez okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31101012700055841391201000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-61/2014, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach