Przetargi.pl
wykonanie boiska do siatkówki i rzutni do pchnięcia kulą

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie boiska do siatkówki i rzutni do pchnięcia kulą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kompletne boisko siatkówki o nawierzchni poliuretanowo gumowej - 1 kpl., 2. Kompletna rzutnia do pchnięcia kulą - 1 kpl., 3. Przestawienie lamp oświetleniowych z okablowaniem - 2 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wys. 2000,-zł należy wpłacić do dnia 24.11.2009r do godziny 12:00 na konto gminy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąść udział oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 oraz spełniają wymogi art. 22 PZP, posiadają uprawnienia, wniosa wadium, posiadają odpowiednie środki finansowe, udzielą gwarancji na min. 3 lata i max. 5 lat, posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i kadrowy, posiadają referencje, zrealizują zamówienie w umówionym czasie, płatność faktur w ciągu 30 dni, serwis max. 14 dni. Nie spelnienie chociaż jednego z tych warunków będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o: podatkach, składkach ZUS, upadłosci, karalności, sterenności, wykluczeniu na podstawie art. 24, spełnieniu warunków art. 22, posiadanych środkach finansowych, właściwym przygotowaniu oferty. KRS lub zaświadczenie o działalności gospodarczej, informacja o obrotach finansowych za 3 lata, informacja o obiektach zrealizowanych w ciągu 3 lat, wykaz pracowników, określenie czasu gwarancji, termin płatnosci faktur, terminu naprawy usterek, kosztorys ofertowy, przynależność do izby, pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach