Przetargi.pl
Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Bielszczyzna - Hajnówka, Puciska-Czyżyki-Nowoberezowo, Chytra-Dubicze Osoczne.

Gmina Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6822756
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1 1
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6822756
    REGON: 00054225000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usprawnienie gospodarki ściekowej poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Bielszczyzna - Hajnówka, Puciska-Czyżyki-Nowoberezowo, Chytra-Dubicze Osoczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Bielszczyzna, Puciska, Czyżyki i Chytra z włączeniem jej do istniejących sieci kanalizacyjnych. Zakres rzeczowy robót obejmuje budowa: - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC śr. 200 mm - 3044 mb, - Sieć z rur PVC śr. 160 mm od kanału śr 200 mm do granicy pasa drogowego - 679 mb, - Kanał sanitarny tłoczny z rur PE śr. 110 mm -8982 mb, - Kanał tłoczny z rur PE śr. 63 mm - 112 mb, - Przepompownia ścieków z ogrodzeniem i instalacją energetyczną - 4 kpl, - Przepompownia ścieków przydomowa śr. 425 mm - 3 szt, - Odbudowa nawierzchni asfaltowej - 1240 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane - 55 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli z przepisów prawa wynika obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN każde , 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: Kierownika robót sanitarnych (Kierownika budowy) , drogowych i elektrycznych, 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. dysponują środkami finansowymi lub mają dostęp do kredytu w wysokości 500 000 PLN, 5) Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. Wymagane jest posiadanie m.in. następującego sprzętu: koparki, samochodów samowyładowczych, urządzenia do wykonania przewiertów pod drogą, urządzeń odwadniających wykopy. 6) udzielają gwarancji na wykonane roboty - minimum 36 m-cy, 7) wyrażają zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur, 8) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-5 VI rozdziału SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy; 2.Kosztorys ofertowy uproszczony - opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz jako materiału pomocniczego przedmiarów robót; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy; 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia i o wartości co najmniej 500 000 PLN każde, z podaniem dokładnej ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy - robót sanitarnych, kierownik robót drogowych oraz kierownik robót elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, ( uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego); 8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 9.Wykaz podwykonawców; 10.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy stwierdzające że posiada on środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500 000 PLN,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach