Zarząd Powiatu Garwolińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 08-400 Garwolin, ul. Staszica 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6824327 , fax. 025 682 30 10
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Garwolińskiego
ul. Staszica 15 15
08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 025 6824327, fax. 025 682 30 10 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie balustrad na schodach i tarasach w budynkach nr 1 i 3 Szpitala Powiatowego w Garwolinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedsięwzięcia obejmuje m.in.: a) wykonanie balustrad schodowych ze stali nierdzewnej wypełnionych prętami, b) wykonanie balustrad schodowych i balkonowych zewnętrznych stalowych z pochwytem ze stali nierdzewnej, Wygląd balustrad na klatach schodowych, tarasach i schodach wejściowych znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia obejmuje przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego oferenci zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1) Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki udziału w postępowaniu będą sprawdzane przez komisję przetargową, jeżeli oferta nie będzie spełniać wymaganych przez zamawiającego warunków, oferta zostanie odrzucona. Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz będzie znajdował się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Aktualne zaświadczenia - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 7. Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 do formularza oferty, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) oraz opisy przebiegu pracy zawodowej. 8. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych) - wystawiona z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy oferent jest osobą prawną informacja powinna dotyczyć urzędujących członków władz oferenta. 10. Wypełniony kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin-starostwo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19