Przetargi.pl
WIĘZIEC II - usuwanie szkód powodziowych, gm. Lubomierz

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Jaśkiewicza 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7824602, 7824603 , fax. 075 782 4506
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim
    ul. Jaśkiewicza 24 24
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7824602, 7824603, fax. 075 782 4506
    REGON: 93296478800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WIĘZIEC II - usuwanie szkód powodziowych, gm. Lubomierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WIĘZIEC II - usuwanie szkód powodziowych, gm. Lubomierz na długości 697 mb. Zamówienie obejmuje zakres robót: a) mury oporowe z kamienia - 457,99 m3, b) fundamenty z kamienia - 249,53 m3, c) gurty betonowe - 5,00 mb, d) ubezpieczenia płytą PA-II - 550,80 m2, e) narzut kamienny - 45,40 m3, f) opaska faszynowa - 558,00 mb, g) darniowanie - 558,00 m2, h) ułożenie geowłókniny - 1010,20 m2, i) ułożenie biowłókniny wraz z humusowaniem - 945,00 m2, j) przepusty ramowe - 6 szt. Szczegółowy zakres przedmiotu przetargu zawiera przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 20000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają wymogi art. 22 ustawy p.z.p: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. 2. do wykonania przedmiotu zamówienia dysponują kierownikiem budowy legitymującym się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi o specjalności melioracje wodne lub inżynieria wodna , 3. posiadają pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie robót z zakresu branży wodno - melioracyjnej lub budownictwa wodnego, co najmniej dwóch obiektów o wartości co najmniej 500 000,00 PLN (brutto) każdy, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot przetargu,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego, b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wskazanie osoby, która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy oraz dołączenie do oferty kserokopii uprawnień zawodowych w zakresie melioracji wodnych lub inżynierii wodnej, zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. wykaz wykonanych robót budowlanych z zakresu branży wodno - melioracyjnej lub budownictwa wodnego w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (decyduje data odbioru końcowego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach