Przetargi.pl
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Gminie Kobierzyce w roku szkolnym 2009/2010 oraz 2010/2011.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, ul. W. Witosa 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3698000 , fax. 071 3698001
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. W. Witosa 18 18
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3698000, fax. 071 3698001
    REGON: 00596934900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopskobierzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Gminie Kobierzyce w roku szkolnym 2009/2010 oraz 2010/2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi żywieniowe polegające na przygotowaniu i dostawie jednodaniowych gorących posiłków, łącznie dla ok. 100 uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Gminy Kobierzyce rozlokowanych w następujących placówkach: Szkoła Podstawowa w Kobierzycach Gimnazjum w Kobierzycach Gminny Zespół Szkół w Bielanach Wrocławskich Szkoła Podstawowa w Pustkowie Żurawskim Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim Szkoła Podstawowa w Tyńcu Małym Dożywianie dzieci będzie miało miejsce pięć razy w tygodniu od poniedziałku do piątku najpóźniej do godz. 11.00 przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji , ferii , dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2009/2010 i 2010/2011. Wymagania dotyczące dożywienia częściowego, jako przedmiotu zamówienia są zgodne z normami żywieniowymi dla ludności w Polsce wg prof. Ziemlańskiego zawartymi w publikacji Instytutu Żywienia i Żywności - Warszawa. Normy przewidziane są dla składu % dzieci: dla wieku 7-9 lat 50% , dla wieku 10-12 lat ;chłopcy 25% , dziewczęta 25%. Zamawiający informuje o zasadniczych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia: 1. Gorący posiłek jednodaniowy, urozmaicony, zgodne z zasadami racjonalnego żywienia (np. zupa z wkładką mięsną, pieczywo) przygotowane i dowożone w ilości i na miejsce wskazane przez Zamawiającego przy spełnieniu wszelkich norm sanitarno-higienicznych wymaganych przepisami. 2. wartość kaloryczna - 25% całodziennego wyżywienia 3. ilość składników pokarmowych wg normy: Nazwa składnika pokarmowego Norma 25% Energia /kcal/ 519 Białko ogółem /g/ 17 Tłuszcz /g/ 18 Węglowodany /g/ 72 Wapń /g/ 0,15 Żelazo /mg/ 3,13 Witamina B1 /mg/ 0,32 Witamina B2 /mg/ 0,39 Witamina C /mg/ 16,88
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówiania tj. - wykonali lub wykonują, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie (za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie usługę polegającą na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkoły); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia n/p art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1; - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 2. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 3. - wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie (za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie usługę polegającą na przygotowaniu i dostawie posiłków do szkoły) - załącznik nr 4 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego); - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 5; - oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy P. z. p. -załącznik nr 6 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), Inne dokumenty: - zaparafowany projekt umowy z dopiskiem /akceptacja/ i pieczęcią firmową Wykonawcy - załącznik nr 7 (formularz wg. wzoru Zamawiającego), - Formularz podwykonawców - (w przypadku korzystania z podwykonawców należy wskazać zakres rzeczowy przewidziany do realizacji przez podwykonawcę, jeśli nie dotyczy należy wpisać /nie dotyczy/ - załącznik nr 8 (do wypełnienia formularz wg. wzoru Zamawiającego), Zamawiający wymaga, aby dokumenty były przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby każdy z nich oddzielnie przedstawił w ofercie wymagane załączniki do Formularza Oferty nr 1,2,3,6. Jeżeli ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać ponadto następujące warunki: a) oferta musi być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego; b) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- należy załączyć je do oferty; c) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane/ (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość (atrakcyjność) oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gopskobierzyce.pl/zamowienia.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach