Przetargi.pl
Wiercenie ogólnodostępnych studni eksploatacyjnych dla ludności wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa sieci wodociągowej zasilającej wodociąg dla osiedla Jakubik w Mochnaczce Niżnej

Gmina Krynica-Zdrój, działająca poprzez jednostkę organizacyjną - Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 472 52 76 , fax. 18 472 52 73
  • Data zamieszczenia: 2014-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krynica-Zdrój, działająca poprzez jednostkę organizacyjną - Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
    ul. Kraszewskiego 37 37
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 18 472 52 76, fax. 18 472 52 73
    REGON: 12066546500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-krynica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wiercenie ogólnodostępnych studni eksploatacyjnych dla ludności wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa sieci wodociągowej zasilającej wodociąg dla osiedla Jakubik w Mochnaczce Niżnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia: 1) wykonanie otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych w utworach paleogenu na terenie gminy Krynica-Zdrój w celu ujęcia wody dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju w miejscowości Berest, Mochnaczka Niżna, Krynica-Zdrój, Tylicz i Muszynka, gm. Krynica-Zdrój. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) Opracowanie planu ruchu zakładu górniczego; b) Wykonanie pięciu otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych: B-1, Mo-1, K-1, T-1, Mu-1 do głębokości 80,0 m p.p.t; c) Pompowanie oczyszczające otworów B-1, Mo-1, K-1, T-1, Mu-1 do czasu uzyskania czystej wody, bez zawiesiny (ok. 24h); d) Pompowanie pomiarowe otworów; e) Wykonanie prac geodezyjnych; f) Wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej (w 5 egzemplarzach) ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych (oddzielnie dla każdego z otworów) spełniającej wymagania określone w art. 90 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. z 2014 r., poz. 596). Prace geologiczne powinny być prowadzone pod stałym nadzorem uprawnionego geologa na podstawie zatwierdzonego planu ruchu zakładu górniczego. 2) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie (w przypadku otworów które będą spełniać wymagania w zakresie wydajności) do zaprojektowania i wykonania infrastruktury towarzyszącej dla wykonanych otworów tj. pomp, zasilania elektrycznego, wodociągów łączących otwory z istniejącą siecią wodociągową. W zakresie zamówienia przewiduje się: a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych; dokumentację należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU), b) Wykonanie zaprojektowanych obiektów w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. W zakresie zamierzenia budowlanego wchodzi: - wykonanie obudowy zabezpieczającej dla wykonanych otworów, - wbudowanie pomp do wykonanych otworów, - Wykonanie zbiornika wody dla otworu Mo-1 o pojemności 25 m3, - wykonanie zasilania otworów w energię elektryczną, - wybudowanie odcinków wodociągu łączących otwory z siecią wodociągową, - wykonanie sterowania, - wykonanie ogrodzenia dla otworu Mo-1. Część II zamówienia: 3) Budowa sieci wodociągowej zasilającej osiedle Jakubik w Mochnaczce Niżnej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 o średnicy 110 mm i długości 1 789 m wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Harmonogram realizacji robót: 1) Wykonanie otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych wraz z opracowaniem dokumentacji hydrogeologicznej - 01.09.2014 r. - 30.11.2014 r.; 2) Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót określonych w PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - 01.12.2014 r. - 30.06.2015 r. 3) Wykonanie wodociągu dla osiedla Jakubik do 30.06.2015 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Projekt robót geologicznych (załącznik Nr 1 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 3 do SIWZ); 2) Program funkcjonalno użytkowy na zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury towarzyszącej dla wykonanych otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych (załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) Dokumentacja projektowa wykonania sieci wodociągowej zasilającej osiedle Jakubik w Mochnaczce Niżnej, na którą składa się projekt budowlany (załącznik Nr 5 do SIWZ, przedmiar robót (załącznik Nr 6 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 7 do SIWZ). 4. Wszystkie roboty wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, programem funkcjonalno-użytkowym oraz postanowieniami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze i ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) - dla części I zamówienia, 2) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części II zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-krynica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach