Przetargi.pl
Wdrożenie systemów informatycznych do obsługi Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 17
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4920505 , fax. 022 4920500
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Mokotowska 17 17
    00-640 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4920505, fax. 022 4920500
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury, prowadzonego przez m.st. Warsza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemów informatycznych do obsługi Centrum Nauki Kopernik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zadań CNK związanych z obsługa ekspozycji stałej w tym aplikacji bazy wiedzy, aplikacji obsługi zgłoszeń serwisowych, intranetu oraz zakup niezbędnego sprzętu komputerowego do realizacji powyższych funkcjonalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości 10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia, tj.: a. wykażą, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego Postępowania o udzielenie Zamówienia (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wdrożyli co najmniej 2 (dwa) systemy w oparciu o system MS Office SharePoint oraz wdrożyli co najmniej 1 (jeden) oferowany system wirtualizacji, b. dysponują zespołem ludzkim posiadającym kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania Zamówienia przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobami, które przy realizacji Zamówienia będą stanowiły obsadę co najmniej dwóch pracowników posiadających autoryzowane szkolenia z zakresu MS Office SharePoint potwierdzone dyplomem/certyfikatem oraz co najmniej jednego pracownika posiadającego autoryzowane szkolenia z zakresu oferowanego Systemu Wirtualizacji potwierdzone dyplomem/certyfikatem; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia i potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych na rachunku lub wykażą się zdolnością kredytową w wysokości co najmniej równowartości 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych 00/100); 1.4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z Ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (według Załącznika nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert; 5. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 (trzech) lat potwierdzający spełnianie warunku ustalonego w pkt 1.2. a). Do wykazu wykonanych zamówień (według Załącznika nr 3 do SIWZ) należy załączyć dokumenty, np. referencje, potwierdzające ich należyte wykonanie; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca zawierający co najmniej 3 osoby, odpowiadającą warunkowi ustalonemu w pkt 1.2. b). Do pozycji wykazu (według Załącznika Nr 4 do SIWZ) należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich kwalifikacji przez te osoby, np. w przypadku wykształcenia dyplom, certyfikat a w przypadku doświadczenia życiorys zawodowy; 7. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w wysokości odpowiadającej warunkowi ustalonemu w pkt 1.3. wystawioną nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 - 7 i w pkt 5 oraz 6. (tylko dokumenty, np. referencje, dyplomy, certyfikaty potwierdzające należyte wykonanie zamówień oraz odpowiednie wykształcenie) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie oraz wykazy, o których mowa w pkt. 1., 5. i 6. należy przedstawić w formie oryginału. 8. W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. ma obejmować spełnianie warunków przez wszystkich Wykonawców, dokumenty wymienione w pkt 2., 3., 4. i 7. składa każdy z Wykonawców oddzielnie, a dokumenty, o których mowa w ppt 5. i 6. mogą być złożone przez Wykonawców łącznie. 9. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia, do Oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie Zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania Oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii, za wyjątkiem kopii pełnomocnictwa. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 10.1. w pkt 2. i 4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 10.2. w pkt 3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.1. lit. a) i b) oraz w pkt. 10.2. muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów załączonych do Oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/zamowienia_publiczne.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach