Przetargi.pl
Konserwacja i serwis systemu alarmowego LSM 256 Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Warszawie

Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6853247, 6857451 , fax. 022 6853247
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Oddział Żandarmerii Wojskowej
    ul. Jana Ostroroga 35 35
    01-163 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6853247, 6857451, fax. 022 6853247
    REGON: 01123450200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i serwis systemu alarmowego LSM 256 Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i serwis systemu alarmowego LSM 256 Mazowieckiego Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 100,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 w punktach 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 (Pzp). Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów, które należy załączyć do oferty zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia warunków określonych w SIWZ będzie polegała na ocenie spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony, ściśle wg załączonego druku (załącznik nr 3 do SIWZ) przez Zamawiającego, niezmieniony formularz cenowy; 2)Oświadczenie pisemne Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych przepisami art. 22 ust.1 w punktach 1-4 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwy dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (do wykazu należy dołączyć kserokopię licencji pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia), a także zakres wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby osoby, podmioty wykonujące zamówienie posiadały certyfikat autoryzacyjny uprawniającą do obsługi systemu LSM 256; 5)Uwierzytelnione pieczęcią i podpisem oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu pionu ochrony podporządkowany pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych; 6)Kserokopie (potwierdzoną Za zgodność z oryginałem) zaświadczeń osób wykonujących usługę o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych; 7)Kserokopie (potwierdzoną Za zgodność z oryginałem) poświadczeń bezpieczeństwa osób wykonujących usługę upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, co najmniej POUFNE włącznie; 8)Zaakceptowany (parafowany) i wypełniony w miejscach wykropkowanych projekt umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ) (dot. danych Wykonawcy oraz § 2 ust. 1; § 3 ust. 1 pkt b; § 4 ust. 1; § 8 ust. 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach