Przetargi.pl
Konserwację instalacji elektrycznych i oświetleniowych w budynkach i na terenie przyległym

Izba Skarbowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5618000, 5618017, 5618018 , fax. 22 5618018
  • Data zamieszczenia: 2016-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Warszawie
    ul. Alojzego Felińskiego 2B 2B
    01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, fax. 22 5618018
    REGON: 00000001021100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apodatkowa.warszawa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację instalacji elektrycznych i oświetleniowych w budynkach i na terenie przyległym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świdczenie usługi konserwacji instalacji elektrycznych i oświetleniowych dla 46 urzędów skarbowych województwa mazowieckiego (w 51 obiektach) zwanych dalej Urzędami z podziałem na 5 części. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz jednostek z podziałem na 5 części zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia i Nr 2 Charakterystyka obiektów. 3.Zamawiający wymaga aby przy realizacji usług przeglądów, konserwacji, napraw awaryjnych min. 25 % pracowników było zatrudnionych na umowę o pracę (wymóg bezwzględny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości: Część 1- 7 000,00 (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset), Część 2- 2 000,00 (słownie złotych: dwa tysiące pięćset), Część 3- 900,00 (słownie złotych: dziewięćset), Część 4- 2 800,00 (słownie złotych: dwa tysiące osiemset), Część 5- 1 800,00 (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset), Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego:Nr 41 1130 1017 0200 000000137215 w BGK IO/Warszawa:z adnotacją:Wadium- Postępowanie Nr PN_3_PrzeglElektr_/2016. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apodatkowa.warszawa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach