Przetargi.pl
Utwardzenie placów przy Przedszkolu Miejskim nr 2 - wjazd od ulicy Składowej w Żninie

Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
    ul. 700-lecia 39 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
    REGON: 00052520500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie placów przy Przedszkolu Miejskim nr 2 - wjazd od ulicy Składowej w Żninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie placów przy Przedszkolu Miejskim nr 2- wjazd od ulicy Składowej w Żninie w zakresie: - rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni istniejących chodników z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm, koloru szarego ( wykorzystanie istniejącego materiału) szer. 1,50m i dł. 42,00m, od istniejącej furtki od ul. Kl. Janickiego do budynku Przedszkola, - wykonanie nowej nawierzchni istniejącej drogi pożarowej z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, koloru czerwonego, od istniejącej bramy po stronie zachodniej do budynku Przedszkola o szer. 4,00m i długości 49,20 m, - Parking nr 1 - wykonanie nawierzchni utwardzonej miejsc postojowych z płyt ażurowych wypełnionych gruntem i obsianych trawą o dł. 4,50m na pow. 83 m2 dla 4 pojazdów wraz z jezdnią manewrową o szer. 5,00m i dł. 28,00m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm koloru zielonego, pow. 162 m2, - Parking nr 2 - wykonanie nawierzchni utwardzonej miejsc postojowych z płyt ażurowych wypełnionych gruntem i obsianych trawą na pow. 112,50 m2 wraz z jezdnią manewrową na powierzchni 162,0m2 o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm koloru zielonego. Wywóz nadmiaru urobku na odl. do 3 km. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej, posiadającej aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Oświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS-ie i o niezaleganiu z opłatami, podatkami w Urzędzie Skarbowym. 4. Wymagane uprawnienia budowlane osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego . 5. Oświadczenie informujące, czy zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona. 6. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, należy załączyć je do oferty. Podlega ono opłacie skarbowej w wysokości 17 zł. Opłatę skarbową należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Żninie nr 76 8181 0000 0001 2742 2000 0001.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach