Przetargi.pl
Utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa polegające na: 1. ul. Skrzetuskiego (działki o nr ewidencyjnym 963/6; 49/61; 49/62;323/3; 1202/17; 1202/24; 68/26; 297/11; 1194/22; 1190/4; 1193/3; 1164/1; 604) zgodnie z projektem remontu Częściowa wymiana nawierzchni z destruktu asfaltowego na nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych na istniejącej podbudowie w ulicy Skrzetuskiego w Człuchowie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Początek ulicy przyjęto na krawędzi istniejącej ulicy Skrzetuskiego (ulica o nawierzchni z płyt prefabrykowanych) w hm 0+00. Przekrój jezdni na całej długości projektowanego odcinka - jednostronny o spadkach 2 procent do istniejącego pobocza. Podłużny spadek drogi - na istniejącej niwelecie terenu . Nie projektuje się okrawężnikowania jezdni. W założeniach projektowych przewidziano: - całkowitą wymianę nawierzchni na drodze dojazdowej o nawierzchni z destruktu asfaltowego na płyty drogowe prefabrykowane żelbetowe gr. 15 cm i 12,5 cm - na odcinkach: km 0+000,00 do km 0+0270,31; km0+000,00 do km 0+072,10; km 0+000,00 do km 0+076,50; km 0+000,00 do km 0+152,17; km 0+000,00 do km 108,55. - warstwa podsypki piaskowej - grubość 8 cm; Piasek do wykonania podsypki powinien być rozłożony w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu równiarki, w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Zagęszczenie podsypki należy przeprowadzać bezpośrednio po rozłożeniu. Zagęszczenie należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności zagęszczanego piasku, aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większy lub równy 1,00. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych ma być wykonana w układzie płatowym. Płyty żelbetowe należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (podłoża gruntowego lub podsypki). Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 8 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 procent frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. Przestrzenie między płytami w miejscu występowania urządzeń wypełnić betonem B20. W ramach projektu remontu należy dokonać regulacji wysokościowej włazów i pokryw znajdującej się w jezdni instalacji a w tym: zaworów wodociągowych, wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót należy poinformować właścicieli instalacji o zamiarze dokonania regulacji. 2. ul. Potockiego (działka o nr ewidencyjnym 868) zgodnie z projektem remontu Wymiana nawierzchni z destruktu asfaltowego na nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych na istniejącej podbudowie w ul. Potockiego w Człuchowie stanowiącym załącznik nr 8. Początek ulicy przyjęto na krawędzi istniejącej Poniatowskiego (ulica o nawierzchni asfaltowej) w km 0+00. Przekrój jezdni na całej długości projektowanego odcinka - jednostronny o spadkach 2 procent do istniejącego pobocza. Podłużny spadek drogi - na istniejącej niwelecie terenu . Nie projektuje się okrawężnikowania jezdni. W założeniach projektowych przewidziano: - całkowitą wymianę nawierzchni na drodze dojazdowej o nawierzchni z destruktu asfaltowego na płyty drogowe prefabrykowane żelbetowe gr. 15 cm i 12,5 cm - na odcinkach: km 0+000,00 do km 0+054,03. - warstwa podsypki piaskowej - grubość 8 cm; Piasek do wykonania podsypki powinien być rozłożony w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu równiarki, w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Zagęszczenie podsypki należy przeprowadzać bezpośrednio po rozłożeniu. Zagęszczenie należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności zagęszczanego piasku, aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większy lub równy 1,00. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych ma być wykonana w układzie płatowym. Płyty żelbetowe należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (podłoża gruntowego lub podsypki). Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 8 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 procent frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. Przestrzenie między płytami w miejscu występowania urządzeń wypełnić betonem B20. W ramach projektu remontu należy dokonać regulacji wysokościowej włazów i pokryw znajdującej się w jezdni instalacji a w tym: zaworów wodociągowych, wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót należy poinformować właścicieli instalacji o zamiarze dokonania regulacji. 3. ul. Traugutta (działki o nr ewidencyjnym 313; 312; 124/5, 126/6; 126/27; 126/34) zgodnie z projektem remontu Częściowa wymiana nawierzchni z destruktu asfaltowego na nawierzchnię z płyt żelbetowych prefabrykowanych na istniejącej podbudowie w ul. Traugutta w Człuchowie stanowiącym załącznik nr 8; Początek ulicy przyjęto na krawędzi istniejącej Traugutta (ulica o nawierzchni asfaltowej) w km 0+00. Przekrój jezdni na całej długości projektowanego odcinka - jednostronny o spadkach 2 procent do istniejącego pobocza. Podłużny spadek drogi - na istniejącej niwelecie terenu . Nie projektuje się okrawężnikowania jezdni. W założeniach projektowych przewidziano: - całkowitą wymianę nawierzchni na drodze dojazdowej o nawierzchni z destruktu asfaltowego na płyty drogowe prefabrykowane żelbetowe gr. 15 cm i 12,5 cm - na odcinkach: km 0+000,00 do km 0+600,00; km0+000,00 do km 0+351,61; km 0+000,00 do km 0+227,63 i 275,33; km 0+000,00 do km 108,55. - warstwa podsypki piaskowej - grubość 8 cm; Piasek do wykonania podsypki powinien być rozłożony w warstwie o jednakowej grubości przy użyciu równiarki, w sposób zapewniający uzyskanie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Zagęszczenie podsypki należy przeprowadzać bezpośrednio po rozłożeniu. Zagęszczenie należy wykonywać przy zachowaniu optymalnej wilgotności zagęszczanego piasku, aż do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia Is większy lub równy 1,00. Tymczasowa nawierzchnia z płyt żelbetowych ma być wykonana w układzie płatowym. Płyty żelbetowe należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża (podłoża gruntowego lub podsypki). Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie więcej niż 8 mm. Szerokość spoin między płytami nie powinna być większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 procent frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt. Przestrzenie między płytami w miejscu występowania urządzeń wypełnić betonem B20. W ramach projektu remontu należy dokonać regulacji wysokościowej włazów i pokryw znajdującej się w jezdni instalacji a w tym: zaworów wodociągowych, wpustów ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót należy poinformować właścicieli instalacji o zamiarze dokonania regulacji. II. Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach zadania wchodzić będzie również: a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy, ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenie ścieków, kosztów energii i ogrzewania dla potrzeb budowy, zapewnienie dostaw mediów, b) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, c) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, d) utrzymywanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót, e) natychmiastowe, docelowe i skuteczne usuniecie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót, f) opracowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej - inwentaryzacja (1 egzemplarz forma papierowa + 1 wersja elektroniczna edytowalna rozszerzenie .dwg) i dokumentacji odbiorowej, g) czynny udział w odbiorach. III. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Rachunek bankowy Zamawiającego Urząd Miejski Człuchów konto Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250 z adnotacją ,wadium na Utwardzenie dróg gruntowych na terenie miasta Człuchowa. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 17.10.2013r., sposób przekazania: Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty ( oryginał gwarancji, poręczenia lub kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach