Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-851 Poznań, ul. Zielona 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8593430 , fax. 61 8593429
  • Data zamieszczenia: 2014-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
    ul. Zielona 8 8
    61-851 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8593430, fax. 61 8593429
    REGON: 63128108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi pn. Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. 2. Lokalizacja usługi: 1) Zadanie I - drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, 2) Zadanie II - drogi powiatowe na terenie gmin: Czerwonak, Kleszczewo, Kostrzyn, Murowana Goślina, Pobiedziska, Swarzędz, 3) Zadanie III - drogi powiatowe na terenie gmin: Mosina, Kórnik. 3. Zakres usług objętych zamówieniem: 1) wymiana znaków drogowych pionowych z montażem słupka/stelaża lub bez montażu słupka/stelaża, 2) wymiana zniszczonych słupków znaków, 3) poprawianie, regulacja znaków w pionie i kąta ich ustawienia, 4) wymiana stóp fundamentowych znaków, 5) mycie pionowych znaków, 6) wycinka gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaków, 7) raz w tygodniu Wykonawca dokona kontroli oznakowania wraz z przekazaniem Zamawiającemu raportu o zaistniałych zagrożeniach bezpieczeństwa ruchu drogowego w postaci braku lub zniszczenia oznakowania pionowego lub urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 8) ilości prac podane w przedmiarze są szacunkowe, ich rzeczywista ilość wynikać będzie z bieżących potrzeb, jednak nie przekroczy ilości podanych w przedmiarze, 9) ze względu na posiadanie przez Zamawiającego w ograniczonych ilościach niektórych typów znaków, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania przez Wykonawcę tych znaków w pierwszej kolejności. 4. Sposób realizacji zamówienia 1) Wykonawca w trakcie realizacji usług związanych z uzupełnieniem i wymianą znaków drogowych pionowych wykona m.in. następujące czynności: - zakup i transport znaków, które na odwrotnej stronie winny posiadać tabliczkę znamionową zawierającą dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej i datę produkcji znaku, - zakup i transport uchwytów do znaków, - zakup i transport rur ocynkowanych na słupki i konstrukcje wsporcze, - przygotowanie słupków i konstrukcji wsporczych, - wykonanie fundamentów z betonu kl. B-15, - montaż lub demontaż znaków do słupków lub konstrukcji wsporczych, - wywóz starych znaków, słupków i konstrukcji wsporczych do wskazanego Obwodu Drogowego, 2) W zakresie odnowy i regulacji znaków drogowych pionowych Wykonawca jest zobowiązany wykonać m.in.: - wymianę znaku, - fundament, - wymianę słupka lub konstrukcji wsporczej, - wyprostowanie słupków i stelaży, - wyprostowanie słupków i stelaży z wymianą fundamentów, - wyprostowanie tarczy znaków i tablic, - wyprostowanie tarczy znaków i tablic z wymianą uchwytów, - mycie znaków, - wycinkę gałęzi drzew i krzewów zasłaniających widoczność znaku. 3) Usługi będą zlecane telefonicznie zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego pod wskazany przez Wykonawcę i dostępny całą dobę numer telefonu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego posiadania zestawu awaryjnego tj. znaków: A-7,B-2,B-20,D-6,D-6b, U-6c i U6-d - po 2 komplety. 5) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić usługi w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie koszty powstałe z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 5. Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamówienie należy realizować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach