Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.

Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 45-867 Opole, ul. Hallera
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 545 712 , fax. 774 545 712
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Hallera
    45-867 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 545 712, fax. 774 545 712
    REGON: 53130874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych- utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów. 1. Sprzątanie budynku na którą muszą się składać następujące czynności: Częstość Wykaz czynności codziennie Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy Usuwanie kurzu z parapetów Ścieranie na mokro poręczy Mycie parapetów klatek schodowych Mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatki schodowej 1 razy w tygodniu Mycie wiatrołapu, balustrad Mycie skrzynek znajdujących się na klatkach schodowych oraz tablic ogłoszeniowych Mycie kloszy oświetleniowych nad wejściem do wiatrołapu Sprzątanie korytarzy w piwnicach 2 razy w tygodniu Mycie klatek schodowych i korytarzy 1 razy w miesiącu Sprzątanie (z myciem podłóg) pomieszczeń wspólnego użytku tj. suszarni, wózkowni, pomieszczeń technicznych Mycie lamperii na parterach i piętrach 4 razy w roku Mycie okien, drzwi do klatki schodowej i wiatrołapu, oraz lamperii na klatkach schodowych, suszarniach oraz innych pomieszczeniach wspólnego użytku w miesiącach III, VI, IX, XII Mycie grzejników c.o. na klatkach schodowych i pomieszczeniach wspólnego użytku Mycie pozostałych kloszy oświetleniowych 2. Sprzątanie na zewnątrz budynku a) Grabienie i uprzątanie liści - w okresie jesiennym, b) Zamiatanie chodników, zbieranie śmieci, c) Opróżnianie koszy znajdujących się przy budynkach do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych (codziennie), d) Sprzątanie i dezynfekcja (raz w kwartale) altan śmietnikowych; 3. Pielęgnacja zieleni: a) Okresowe koszenie trawy zapewniające estetyczny wygląd - 2 razy w miesiącu (w miesiącach IV-X), b) Odchwaszczanie i okopywanie drzew oraz krzewów, c) W okresie jesiennym – na bieżąco - grabienie liści, ładowanie w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie, d) Czyszczenie obrzeży trawnikowych - 2 razy w roku (w miesiącach IV i VII), e) Grabienie i wyrównywanie trawników po zimie - w okresie wiosennym; 4. Odśnieżanie: Codziennie od godz. 630 również w soboty, niedziele i święta oraz w ciągu dnia w miarę potrzeb: w okresie opadów śniegu oraz gołoledzi usuwanie błota, lodu, śniegu z chodników, przejść, parkingów, jezdni wewnątrzosiedlowych, dojść do altan śmietnikowych, i posypywanie tych miejsc materiałem szorstkim (np. piaskiem - bez użycia soli), a także wywiezienie śniegu w miejsca do tego celu przeznaczone. (Odśnieżanie musi nastąpić w czasie od 1 do max 3 h od ustania opadu śniegu). 5. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, deratyzacją i dezynsekcją pomieszczeń, urządzeń oraz terenów przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców w zakresie ustalonym przez organa Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz inne organa i stosowanie się do ich zaleceń i wytycznych. 6. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu urządzeń, tj. uszkodzenia domofonu, zauważonych nieszczelnościach instalacji wod.-kan., braku oświetlenia, uszkodzonym sprzęcie zabawowym oraz dewastacji mienia Zamawiającego. 7. Skuteczne doręczanie najemcom korespondencji Zamawiającego (zawiadamianie o zmianach opłat, wezwania itp.) i wywieszanie informacji. 8. Usuwanie ogłoszeń, plakatów, afiszy, reklam, ulotek itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego - na bieżąco do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych. 9. Przechowywanie kluczy od pomieszczeń ogólnego użytku. 10. Bezzwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązku przez jednostkę zajmującą się wywozem odpadów komunalnych. 11. Przyjmowanie zgłaszanych przez najemców uwag, usterek, w miarę możliwości ich załatwianie lub zgłaszanie Zamawiającemu. 12. Zgłaszanie bezzwłocznie Zamawiającemu wypadków stwierdzonych zakłóceń spokoju i porządku lub dewastacji. W przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi lub zniszczenia mienia znacznych rozmiarów – natychmiastowe powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego Pogotowia Technicznego. 13. Flagowanie budynków podczas świąt państwowych – wg potrzeb. 14. Przez zwroty „na bieżąco”, „w miarę potrzeb”, „wg potrzeb” należy rozumieć wykonywanie czynności w sposób zapewniający należyte utrzymanie czystości i porządku oraz należyte wykonywanie prac pomocniczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Opolu, ul. Rynek 24/25 nr 76 2030 0045 1110 0000 0234 8950 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczeni należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Nie wniesienie wadium lub złożenie go w nieprawidłowy sposób skutkuje odrzuceniem oferty wg art. 89 ust 1 pkt 7b Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) świadczyli usługi utrzymania czystości terenów wewnętrznych o powierzchni minimum: 80 000 m2 (załączyć referencje) i zewnętrznych o powierzchni minimum: 80 000 m2 (załączyć referencje) b) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje należycie co najmniej jedno zamówienie, odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości dla całego zamówienia nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (jako jedno zamówienie Zamawiający uzna umowę lub umowy kumulujące zakres odpowiadający przedmiotowi zamówienia, tj. sprzątanie terenów, utrzymanie zieleni, sprzątanie budynków o wartości łącznej min. 250 000,00 zł. brutto).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach