SĄD REJONOWY W PRUDNIKU ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. +48 77 4438652
- Data zamieszczenia: 2023-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W PRUDNIKU
ul. Kościuszki 5
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. +48 77 4438652
REGON: 000323795 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.sr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Prudniku przy ul. Kościuszki 5, w godzinach 14:30 – 17:30 a także zapewnienia serwisu dziennego - dyżury po jednej osobie sprzątającej w godzinach 9:00 – 11:00 (w dni robocze) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca biorący udział w postępowaniu, zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą lub równą 200.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej; Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia .Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) należycie - minimum jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych polegającą na kompleksowym utrzymaniu czystości, realizowaną w sposób ciągły (minimum 6 miesięcy ) - codziennie (dni robocze)Wskazana usługa ma spełniać następujące warunki:a) sprzątanie dotyczyło budynku użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy, socjalny),b) powierzchnia budynku, – co najmniej 2 000,00 m2,c) w przypadku usług wykonywanych tzn. niezakończonych na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia liczony będzie czas od rozpoczęcia świadczenia usługi do daty poświadczenia prawidłowego jej wykonania. Dla umów zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe ich wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia umowy.d) wartość nie mniejsza niż 5.000,00 brutto miesięcznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania, pielęgnacji terenów zewnętrznych, wykonywania usług remontowych oraz świadczenia usług pomocy kuchennej i pokojowej w ZdsOSiW "Drogowiec" w Pokrzywnej w okresie 24 m-cy
Dodano: 2024-02-08 - Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2024 r.
Dodano: 2023-12-07 - USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU ORAZ OT W GŁUBCZYCACH, GRODKOWIE I OLEŚNIE – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2023-12-04 - "Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych"
Dodano: 2023-11-24 - Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku socjalno-sanitarnego, budynku „Wodny Świat” oraz toaletach publicznych znajdujących się na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu.
Dodano: 2023-10-02 - Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-05-19 - Sprzątanie w budynku „Zakładu Komunalnego” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością CENTRUM PRZESIADKOWE - ul. 1 Maja 4, 45-758 Opole
Dodano: 2023-03-09 - Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych
Dodano: 2023-02-02 - Usługa sprzątania dla Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w roku 2023
Dodano: 2022-12-23 - Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu
Dodano: 2022-08-29