Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu

OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Woskowice Małe, ul. Pałacowa 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 77 419 65 22 , fax. +48 77 419 65 22 wew. 29
  • Data zamieszczenia: 2022-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
    ul. Pałacowa 15
    46-100 Woskowice Małe, woj. opolskie
    tel. +48 77 419 65 22, fax. +48 77 419 65 22 wew. 29
    REGON: 000290890
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olowoskowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów: OLO w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są:Zadanie 1 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych. Zadanie 2 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu.2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załącznik nr 1a do SWZ.4. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie usług.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.6. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.7. Miejsce realizacji zamówienia: - zadanie 1 – budynki Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, ul. Pałacowa 15, Woskowice Małe, 46-100 Namysłów- zadanie 2 - pomieszczenia i klatka schodowa należąca do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia (WOTUiW Opole) znajdującego się przy ul. Głogowskiej 25B w Opolu.8. Wykonawca realizując zamówienie zapewni zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.).9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Za część należy rozumieć każde z zadań, czyli postępowanie zostało podzielone na 2 części. Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.10. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostaną uznane sytuacje:a) w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.b) w której ten sam Wykonawca złoży odrębne dwie oferty, z czego każda będzie odpowiadać za jedną część zadania. c) W której więcej niż jedna oferta zostanie złożona przez Wykonawcę, a kolejna w imieniu spółki cywilnej, której ten Wykonawca jest wspólnikiem11. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta w miejscu realizacji usługi, wizja lokalna) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do podpisania umowy.1. Przedmiotem zamówienia są:Zadanie 1 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych. Zadanie 2 – Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu.2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania90900000-6 Usługi w zakresie sprzątania i odkażania3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącymi załącznik nr 1a do SWZ.4. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie procedury udzielenia zamówienia publicznego oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie usług.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.6. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem i w następstwie podpisania umowy.7. Miejsce realizacji zamówienia: - zadanie 1 – budynki Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych, ul. Pałacowa 15, Woskowice Małe, 46-100 Namysłów- zadanie 2 - pomieszczenia i klatka schodowa należąca do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia (WOTUiW Opole) znajdującego się przy ul. Głogowskiej 25B w Opolu.8. Wykonawca realizując zamówienie zapewni zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.).9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Za część należy rozumieć każde z zadań, czyli postępowanie zostało podzielone na 2 części. Tym samym Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.10. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostaną uznane sytuacje:a) w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.b) w której ten sam Wykonawca złoży odrębne dwie oferty, z czego każda będzie odpowiadać za jedną część zadania. c) W której więcej niż jedna oferta zostanie złożona przez Wykonawcę, a kolejna w imieniu spółki cywilnej, której ten Wykonawca jest wspólnikiem11. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta w miejscu realizacji usługi, wizja lokalna) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 20.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, z zachowaniem przepisów art. 109 ust. 3, art. 110 oraz art. 111 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835),2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Nie dotyczy.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Nie dotyczy.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- dla zadania 1w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń w podmiotach leczniczych na kwotę co najmniej 300 000 zł brutto/rok każda z usług.- dla zadania 2w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń w podmiotach leczniczych na kwotę co najmniej 30 000 zł brutto/rok każda z usług.Jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na oba zadania za spełnienie powyższego warunku będzie uznane również wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń w podmiotach leczniczych na kwotę co najmniej 330 000 zł brutto/rok każda z usług.W przypadku umów wieloletnich wartość umowy w skali roku zostanie określona poprzez podzielenie wartości brutto przez ilość lat, na które umowa została zawarta.Dopuszcza się umowy trwające mniej niż rok, wówczas spełnione musi być kryterium wartości umowy.Przez 1 usługę należy rozumieć 1 umowę.Do przeliczenia wartości określonej w niniejszym punkcie, a występującej w innej walucie niż złoty (PLN), Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca powinien załączyć dowody określające czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach